Miele,onko hyvä imurimerkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tälläistä olen katsellut

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=292894&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10058&categoryId=10243&catalogId=1444&ddkey=CategoryDisplay

meillä on mielen cat and dog imuri. helppo lykkiä lattialla ja amtolla hiljanen ( most of the time ) ja siinä on melkeen joka huonekalulle omat säätönsä. imuroi pois allergeenit ja ei jätä semmosta "imuroidun" hajua.

Kiitos vastauksista!
Hinta tuossa on aika korkea vaikka tehoa vain(?) on 1600w.Meidän vanhassakin on 1300w.Tuo on hyvä kun on tuo tehonsäädin.Pölypussit melko kalliita?

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
meillä tuollainen, ja paras imuri koskaan mitä ollut :) Tosi tyytyväinen olen ollut ja olen edelleen :D

Saako tuohon hyvin pölypusseja kaupasta?Meillä vanhasta meni pyörä rikki ja pitäisi uusi hommata.Vanha kestänyt 10v.Merkki Daewoo.

Meillä ollut Miele jo lähes 15 vuotta. Välillä siihen on pitänyt ostaa varaosia, mutta aina niitä on saanut ja itse (= mies) on saanut sen aina korjattua eikä ole tarvinnut viedä roskiin/korjaamolle. Eräs myyjä tosin joskus totesi (pesukoneesta kylläkin), että kyllä ne hieman liian kalliita ovat laatuunsa nähden. Eli yhtä hyvää saisi varmaan halvemmallakin.

Todella hyvä imuri. Mulla on Mielen imuri ollut 16 vuoden ajan, sinä aikana kaksi Mieleä. Ensimmäinen tuollainen pieni ja nyt suurempi. Suosittelen =)

Tuo imuri on kyllä halpa, muistaakseni silloin 16 v sitten se pieni imuri maksoi 1000mk. Malli varmaan on eri.

Yhteistyössä