Mieleltäni bi, -kai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "askarruttaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"askarruttaa"

Vieras
Olen 24 vuotias nainen pääkaupungista. Elän yhdessä aivan ihanan miehen kanssa. En koskaan ole ollut naisen kanssa, mutta kuitenkin olen aina ollut kiinnostunut asiasta. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä kovemmin haluaisin asiaa kokeilla. Ei kukaan läheisistäni tai tutuista arvaa, että minulla on semmoinen mieliteko. Välillä en sitä tajua itsekään.

Onkohan muita samoissa ajatuksissa? -Joku joka on kokeillut, niin oliko semmoista mitä ajattelitte?

Maanantaina alkoi TV2 uusi irlantilainen sarja :"Lip Service". Sen kertoman mukaan maailmassa ei ole kuin lesboja. Niin paljon niitä siinä pyöri. Toistensa pöksyissä koko ajan. Pitää alkaa seuraamaan.

Mutta asiaaan ja ap:n mietteisiin. Ei muuta kuin rohkeasti kokeilemaan. Itse en pysty kaiken kattavaa vastausta antamaan, mutta on sen verran kokemusta, että ei se hassumpaa ollut. Kivaa se oli.

Itse tykkäsin tietyllä tavalla jopa enemmän kuin seksistä miehen kanssa. Vaikka jokaisen kanssa seksi toki on erilaista, koska kaikki ovat yksilöitä. Nyt kun meille on miehen kanssa tulossa ero (ei liity tähän biseksuaalisuuteeni) aion jatkossa suuntautua pelkästään naisiin.

se voi myös olla vaan sun fantasia- eikä anna sulle todellisuudessa mitään.. lisäksi, moni tarvitsee kyllä tunnesiteen seksikumppaniin, jotta homma oikeasti toimii, koska suuri osa seksistä(kin) tapahtuu pään sisällä. itse mielelläni katselen lesboseksijuttuja ja kiihotun niistä, mutta todellisuudessa kun pääsin kokeilemaan, niin...noh, tyhjä arpa. esitin sen kerran että on ihanaa ja leikin mukana ettei toiselle tule paha mieli, kyse kun ei todellakaan ollut siitä, etteikö nainen olisi ollut viehättävä ja kaikin puolin ihanteitani vastaava. tämä tietysti vain oma kokemukseni, eikä välttämättä päde sinuun millään lailla.. ehkä ajattelisin itse nyt hieman vanhempana niin, että sen kyllä tietää, jos...

Mä olen bi, mutta ihan kamalan kranttu naisten suhteen.

Kokeile. Mutta varoen, ei oo reilua loukata vastapuolta jos se sit ei tunnukaan hyvältä. Kerro rehellisesti ettet ole varma.

Siihen vain naisiin suuntautumisesta vielä; se ei välttämättä kyllä onnistu. Tai ainakin minusta miehet (ainakin omani) ovat eri tavalla vastustamattomia.

Mä olen bi, mutta ihan kamalan kranttu naisten suhteen.

Kokeile. Mutta varoen, ei oo reilua loukata vastapuolta jos se sit ei tunnukaan hyvältä. Kerro rehellisesti ettet ole varma.

Siihen vain naisiin suuntautumisesta vielä; se ei välttämättä kyllä onnistu. Tai ainakin minusta miehet (ainakin omani) ovat eri tavalla vastustamattomia.

Kranttu olen minäkin, niin naisten kuin miestenkin suhteen. Mutta minulla kyllä taitaa onnistua - miehet eivät ole koskaan kiinnostaneet kauheasti, nekin harvat jotka kiinnostivat olivat poikkeustapauksia. Naiset sen sijaan ovat aina kiinnostaneet oletusarvoisesti, joskin oikeasti vain harvat ja valitut ovat kolahtaneet.

Toki, jos rakastun johonkin mieheen, niin ei se haittaa. Mutta todennäköisintä kuitenkin, että halun, ihastuksen ja rakkauden kohde tulee olemaan nainen. En edes katsele miehiä enää.

[QUOTE="jukka";30670125]Outoa tässä on se, että kaikki kommentoijat kehottavat ap:tä pettämään miestään...[/QUOTE]

Sitä minäkin ihmettelin. Onko se bi-seksuaalisuus muka joku tekosyy pettää puolisoaan?
(Tiedän kyllä, että joillakuilla on vapaampia suhteita, en viittaa niihin, vaan yhteisten sääntöjen rikkomiseen yleisesti. Pakko lisätä, muuten tulee turhia vastauksia)

[QUOTE="jukka";30670125]Outoa tässä on se, että kaikki kommentoijat kehottavat ap:tä pettämään miestään...[/QUOTE]

Anteeksi nyt, en mä kyllä kehottanut, enkä kehota!

En mä taaskaan osannut ajatella etteivät kaikki elä kuten me. Voi toista naista kokeilla miehen kanssa kimpassakin. Tai sovitusti niin että mies voi etsiä myös itselleen jotain kivaaa kokeiltavaa.

Pettäminen on väärin ja turhaa kun asioista voi neuvotella.

[QUOTE="Samu";30670132]Sitä minäkin ihmettelin. Onko se bi-seksuaalisuus muka joku tekosyy pettää puolisoaan?
(Tiedän kyllä, että joillakuilla on vapaampia suhteita, en viittaa niihin, vaan yhteisten sääntöjen rikkomiseen yleisesti. Pakko lisätä, muuten tulee turhia vastauksia)[/QUOTE]

Eihän kukaan ole kehottanut pettämiseen. Pettämisen ja avoimen suhteen väliinkin jää vaihtoehtoja.

Anteeksi nyt, en mä kyllä kehottanut, enkä kehota!

En mä taaskaan osannut ajatella etteivät kaikki elä kuten me. Voi toista naista kokeilla miehen kanssa kimpassakin. Tai sovitusti niin että mies voi etsiä myös itselleen jotain kivaaa kokeiltavaa.

Pettäminen on väärin ja turhaa kun asioista voi neuvotella.

Tuohon kimppaan kyllä totean, että se on aika epätodennäköinen vaihtoehto toteuttaa. Lesbot eivät halua olla miesten kanssa todennäköisesti ollenkaan ja tosi harvinaista varmaan sekin, että joku bi-nainen haluaisi tulla pariskunnan sänkyyn kimppakivaan. Vaikka se bi-nainen viehättyisi pariskunnan toisesta osapuolesta, joko naisesta tai miehestä, niin täytyisi olla todella hyvä tuuri, että hän viehättyisi samalla myös siitä toisesta. Yleensä niin ei käy.

Mutta teoriassa tuollainenkin vaihtoehto tietysti olisi olemassa.

Yhteistyössä