V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Moni suomalainen nuori mies on kasvanut ympäristössä, joss aon vain naisia läsnä. Koti, päiväkoti ja koulua. Miehet ovat kouluissa ja varsinkin päiväkodeissa aliedustettuina. Olen itse yh ja mulla on sekä tyttö että poika. En tiedä, mitä tuosta pojasta olisi tullut, jos hällä ei olisi ollut jokapäiväisessä elämässään myös se biologinen isä läsnä. Uskon vahvasti siihen, että meillä kasvaa tässä yhteiskunnassa edelleen aikapommi: isättömät pojat. Ja jos me äidit poikiamme oikeasti rakastamme, silloin olemme valmiita myös tarvittaessa antamaan periksi ja nöyrtymään. Niin vittumaista kuin se omalle itsetunnolle onkin.
En kummankaan. Ihan vaan vuosia palstaakin seuranneena olen huomannut, että miehen pitäisi olla rehellinen, mutta ei kuminkaan saa olla rehellinen, jos rehellisyys loukkaa vaimoa. Ja olen törmännyt samaan ilmiöön myös tuttavissani ja ystävissäni. Mies saa sanoa asiansa, kunhan se asia ei loukkaa vaimoa. Jos se loukkaisi, niin pää kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puhutko nyt itsesi puolesta vai kaikkien Suomen naisten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Naiset eivät halua kuulla asioita, mitkä naisia ei miellytä. Mies saa puhua tunteistaan, kunhan se tunne on naista miellyttävä. Normaalijärkinen mies tietää, että naiselle ei pidä sanoa mitään, mitä nainen ei halua kuulla. Tai muuten on helevetti irti.Alkuperäinen kirjoittaja storm:Ei se naisista ole kiinni etteivät miehet saa puhua tunteistaan, sitähän naiset juuri haluavat mutta niiltä miehiltä pitää oikein lypsää että saa edes jotain irti!
Puhutko nyt itsesi puolesta vai kaikkien Suomen naisten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Naiset eivät halua kuulla asioita, mitkä naisia ei miellytä. Mies saa puhua tunteistaan, kunhan se tunne on naista miellyttävä. Normaalijärkinen mies tietää, että naiselle ei pidä sanoa mitään, mitä nainen ei halua kuulla. Tai muuten on helevetti irti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En kummankaan. Ihan vaan vuosia palstaakin seuranneena olen huomannut, että miehen pitäisi olla rehellinen, mutta ei kuminkaan saa olla rehellinen, jos rehellisyys loukkaa vaimoa. Ja olen törmännyt samaan ilmiöön myös tuttavissani ja ystävissäni. Mies saa sanoa asiansa, kunhan se asia ei loukkaa vaimoa. Jos se loukkaisi, niin pää kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puhutko nyt itsesi puolesta vai kaikkien Suomen naisten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turhaa naisten syyllistämistä. Kaikkihan sen tietää, että miehet kaikkialla maailmassa ovat väkivaltaisempia ja tekevät enemmän henkirikoksia (mm. biologian, testosteronin ym. takia). Mites muslimimaissa? Syytättekö niitäkin alistettuja naisia miesten tekemistä rikoksista?
Koska mulla on vain 2 lasta ja heistä vain toinen on poika ja hälläkin on erostamme huolimatta ollut aina isä läsnä, en osaa ottaa kantaa siihen, miten hyvin pappa, setä, eno tai muu miespuolinen voi poikalapselle korvata biologisen isän. Siskoni poika menetti isänsä ollessaan 6 v ja kyllä melkein väittäisin, että ukki, sedät, kummisetä tai isäpuoli eivät ole pystyneet olemaan tälle pojalle samalla tavalla isä kuin on mun pojalleni ollut - erostamme huolimatta - poikani biologinen isä. Miehen mallia kyllä, mutta ei isä.Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minusta miehen mallin voi antaa myös esimerkiksi pappa. Meillä tytön isä ei yksinkertaisesti halua olla tekemisissä lapsensa kanssa mutta papasta tyttö tykkää ihan kamalasti ja seuraa tätä joka paikkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En kummankaan. Ihan vaan vuosia palstaakin seuranneena olen huomannut, että miehen pitäisi olla rehellinen, mutta ei kuminkaan saa olla rehellinen, jos rehellisyys loukkaa vaimoa. Ja olen törmännyt samaan ilmiöön myös tuttavissani ja ystävissäni. Mies saa sanoa asiansa, kunhan se asia ei loukkaa vaimoa. Jos se loukkaisi, niin pää kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puhutko nyt itsesi puolesta vai kaikkien Suomen naisten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Naiset eivät halua kuulla asioita, mitkä naisia ei miellytä. Mies saa puhua tunteistaan, kunhan se tunne on naista miellyttävä. Normaalijärkinen mies tietää, että naiselle ei pidä sanoa mitään, mitä nainen ei halua kuulla. Tai muuten on helevetti irti.
Harva nainen haluaa että mies puhuu omista väkivaltaisista tunteistaan tai haluistaan. Rakkaus, romantiikka ja pelot ovat kyllä hyviä puheenaiheita, mutta ei ne mistä miehet haluavat puhua. Miesten tunteiden fyysisyys pelottaa naista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Naiset eivät halua kuulla asioita, mitkä naisia ei miellytä. Mies saa puhua tunteistaan, kunhan se tunne on naista miellyttävä. Normaalijärkinen mies tietää, että naiselle ei pidä sanoa mitään, mitä nainen ei halua kuulla. Tai muuten on helevetti irti.
Harva nainen haluaa että mies puhuu omista väkivaltaisista tunteistaan tai haluistaan. Rakkaus, romantiikka ja pelot ovat kyllä hyviä puheenaiheita, mutta ei ne mistä miehet haluavat puhua. Miesten tunteiden fyysisyys pelottaa naista.
No joo kieltämättä en haluaisi kuulla, et mies haluais hakata päätäni kirveellä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki taas naisten syytä, huoh. Etenkin Keittiönoidan mielestä. Mites lapsensa (mahd. jo raskausaikana) hylkäävät miehet? Ylitöitä tekevät, jatkuvasti kotoa poissaolevat miehet? Isät, jotka eivät ole (ainakaan henkisesti) läsnä lapsilleen? Ei ole naisten vika, jos kouluissa ja päiväkodeissa ei työskentele miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nainen osaa olla henkisesti todella vittumainen ja alistava. Mies sitten taas fyysisellä tasolla. Näin kärjistäen. Minä olen pyrkinyt olemaan nainen, joka ei valita ja nalkuta joka asiasta. Mies ei koskaan ole ollut väkivaltainen, enkä kyllä sellaisessa suhteessa olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Koska mulla on vain 2 lasta ja heistä vain toinen on poika ja hälläkin on erostamme huolimatta ollut aina isä läsnä, en osaa ottaa kantaa siihen, miten hyvin pappa, setä, eno tai muu miespuolinen voi poikalapselle korvata biologisen isän. Siskoni poika menetti isänsä ollessaan 6 v ja kyllä melkein väittäisin, että ukki, sedät, kummisetä tai isäpuoli eivät ole pystyneet olemaan tälle pojalle samalla tavalla isä kuin on mun pojalleni ollut - erostamme huolimatta - poikani biologinen isä. Miehen mallia kyllä, mutta ei isä.Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minusta miehen mallin voi antaa myös esimerkiksi pappa. Meillä tytön isä ei yksinkertaisesti halua olla tekemisissä lapsensa kanssa mutta papasta tyttö tykkää ihan kamalasti ja seuraa tätä joka paikkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nainen osaa olla henkisesti todella vittumainen ja alistava. Mies sitten taas fyysisellä tasolla. Näin kärjistäen. Minä olen pyrkinyt olemaan nainen, joka ei valita ja nalkuta joka asiasta. Mies ei koskaan ole ollut väkivaltainen, enkä kyllä sellaisessa suhteessa olisikaan.
Mun mielestä toi on taas tuollaista yleistämistä. Osaa ne miehetkin vittuilun taidon ja naiset lyödä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki taas naisten syytä, huoh. Etenkin Keittiönoidan mielestä. Mites lapsensa (mahd. jo raskausaikana) hylkäävät miehet? Ylitöitä tekevät, jatkuvasti kotoa poissaolevat miehet? Isät, jotka eivät ole (ainakaan henkisesti) läsnä lapsilleen? Ei ole naisten vika, jos kouluissa ja päiväkodeissa ei työskentele miehiä.
Moni täälläkin kummastellut, jos päiväkodissa on mies töissä... Naiset siis ovat kummastelleet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjoitinkin, että NÄIN KÄRJISTÄEN. En yleistänyt.
Ja taas tehdään syntipukki, kun nostaa esille asian, mistä keskiverto yh ei halua kuulla sanaakaan? Mulle on ihan yks ja sama, millaisia tunne-elämältään hajanaisia pojistanne kasvatatte, jos teillä ei ole munaa olla aikuinen vanhempi ja ajatella ensisijaisesti sitä lastanne. Monen mulkeronkin exän kanssa asiat on sovittavissa, kun ei pidetä niin pirun tiukasti kiinni niistä omista oikeuksista vaan koitettais ensi miettiä niitä lasten oikeuksia. Poikkeus tietysti narkkari- tai alkoholisti-isät. Molempien vanhempien pitäisi katsoa peiliin, kun lapsen parasta yhdessä aletaan ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki taas naisten syytä, huoh. Etenkin Keittiönoidan mielestä. Mites lapsensa (mahd. jo raskausaikana) hylkäävät miehet? Ylitöitä tekevät, jatkuvasti kotoa poissaolevat miehet? Isät, jotka eivät ole (ainakaan henkisesti) läsnä lapsilleen? Ei ole naisten vika, jos kouluissa ja päiväkodeissa ei työskentele miehiä.