Mielenkiintoista.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sain jännän yv:n. :xmas: Eräs nimeltä mainitsematon henkilö on sitä mieltä että olen typerä ja ilkeä ihminen, koska haukun täällä palstalla muita palstailijoita, vittuilen ja ilkeilen ym. Miksei mulla ollenkaan nyt soita kelloja? Onko joku nähny minun suoltavan näppäimistöltäni joskus aiheetonta vittuilua, haukkumista tai ilkeilyä? Nimittäin mie voin vaikka vannoa etten oo sellasta tehny :D

:o No en mäkään oo nähnyt, että oisit ikinä ollut kellekään ilkeä.
Ettei vaan se nainen, jonka näit kaupassa silloin, ole joku hullu täältä palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En oo huomannut sun koskaan olleen ilkeä.

Kuka sulle avautui? :D

No sitä mieki :o Jääköön nyt pimentoon kumminki kuka se oli, en siltikkään ois uskonu ko. ihmisestä :D

No nii, sä OOT ilkee |O . Pidät meikäläistä jännityksessä :D

Ihan joku "tunnettu" nikki siis? Mä oon saanut avautumisia vaan joltain sääliöltä, joka on luonut nikin vain ja ainoastaan siksi, että saisi lähettää hämäriä yksityisviestejään muille :laugh: :headwall:

No varmasti tuli ihan väärälle henkilölle tuo viesti :hug: et sä oo koskaan aiheetta -etkä aiheestakaan juuri- kelleen tyly.

Ja åbo, mitä sä tekisit sillä tiedolla? Eikö sekin olis aika lynkkausmeininkiä paljastaa kenestä kyse? Siinäkin hyytis fiksu kun ei paljasta.

please, kerro kuka se on...
haluan tietää, just kuka tekee tällaista jäynää niille jotka on heikoilla (olen ymmärtänyt että olet alkoholisti)
siis jotkut ihmiset on täyttä paskaa ja tekevät tällaista ilkeilyä heikoimmille...

kerro kuka se on? please please.
et ole sille kusipäälle mitään velkaa.
et ole koskaan ilkeillyt kenellelkään täällä.

Yhteistyössä