MIELESTÄSI KAUNIITA PALSTAILIJOITA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYSELY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 11:52 Sandei kirjoitti:
No en oo kyllä paljoo ketään nähnyt mutta -Tumpulan- kuva oli nätti.
Ihanan punaiset hiukset!!!!
Kiitooos! :) Kuva muuten vääristää mun hiusten värin, oikeesti ne on huomattavasti punaisemmat. Miehen kaverit luuli että mulla on joku shokkiväri päässä pääsiäisen kunniaksi kun näkivät mut ekan kerran tässä värissä. :D Olivat ihan järkyttyneitä kun mä sanoin että ihan kestoväri on enkä ajatellut väriä vaihtaa pitkään aikaan. :whistle:

Ja vastauksena kysymykseen: Tampereen tapaamisessa oli paljon nättejä ihmisiä. Kasvoja siis muistan mutta mulla ei ole hajuakaan mille nikille mitkäkin kasvot kuuluu. :whistle: Depeche ja Yrttitarhurikatti on ainakin nättejä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 18:43 Peppi85 kirjoitti:
Hei... Tyhmänä nyt kyselen, että mistä noi profiilit löytyy :snotty:

Olen uusi palstailija... Jos se nyt vois vaikka selittää asian =)
Rekisteröityneen käyttäjän kirjoittaman viestin alla on tuollainen laatikko missä lukee PROFIILI. Klikkaa siitä niin pikkuikkuna pomppaa esiin. =)

Miten ihmeessä mä onnistuin unohtamaan. :headwall: Siis ehdottomasti erittäin kauniita ihmisiä ovat Lukananna ja NeitiNasu. :heart:
Iso kiitos kaikille positiivisista kommenteista. Täällähän ihan :ashamed: .

\
Rekisteröityneen käyttäjän kirjoittaman viestin alla on tuollainen laatikko missä lukee PROFIILI. Klikkaa siitä niin pikkuikkuna pomppaa esiin. =)
Palstauudistuksilla on pilattu kaikki kivat mausteet niinkuin avattaret, yleensäkin kuvien liittäminen viesteihin on hankalaa vrt ennen vuosia sitten.

Ja hyvin paljon väkeä on myös karkoitettu kun on aina mennyt huonompaan suuntaan

Yhteistyössä