Mielettömän ihanat vaunut sai meidän tyttö :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kerroin täällä eilen, että olen menossa ostamaan kolmoselle uusia vaunuja. Halusin uudet, kun vanhat kyllästytti jo melkein viiden vuoden käytön jälkeen ja muutenkin teki mieli sellaisia "tyttövaunuja".

Ja voi miten ihanat noi on. Gessleinin Swingit ja väri tuollainen kaakaonruskea ja tehosteena pikkasen luonnonvalkoista ja pinkkiä. IHanan tyttömäiset olematta kuitenkaan mitkään räikeät.

Ihmettelin vain, kun eilen niin moni tuomitsi tuollaisten tyttövaunujen ostamisen typeränä. En ymmärrä miksi vaaleansiniset, siniset, vihreät tms. vaunut on jotenkin suotavampia värejä ostaa ja käyttää kuin tyttömäisen väriset vaunut.

Vaunuissa on toki malleja ja värejä juuri niin paljon kuin käyttäjiäkin ja makuja, mutta en kyllä ymmärrä sitä, että pientä vauvaa kuskataan jossain mustissa vaunuissa ja jos joku tahtoo väriä niin sitten ollaan heti, että "joo tosi tyylitöntä".

No mutta... Minä olen tosi tyytyväinen ostokseeni. :)

Meille on tulossa viimeinen lapsi (tyttö) ja jos nyt oisin ostamassa vaunuja , niin ostaisin emmaljungan vaaleanpuna-ruskeat :). On vaan niin siistit ja melkein uudet musta-harmaat tuolla oottamasas, etten raski investoida...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille on tulossa viimeinen lapsi (tyttö) ja jos nyt oisin ostamassa vaunuja , niin ostaisin emmaljungan vaaleanpuna-ruskeat :). On vaan niin siistit ja melkein uudet musta-harmaat tuolla oottamasas, etten raski investoida...

No meille tuli kolmas ja viimeinen ja tyttö siis. Edellinenkin kyllä tyttö. Hyväthän noi meidänkin on ja mies viimeiseen asti protestoi, mutta kunmieli teki niin mieli teki. :)

Mikäs siinä, jos budjetti antaa periksi, niin sitähän voi ostaa mitä ikinä mieli tekee! Ja kai nyt ostat tyttöväriset, kun kerran tyttövauvalle tulee. Henkilökohtasesti en tämmöstä "kerskakulutusta" ymmärrä (meille tulossa vauva monen vuoden jälkeen ja kaikki on hankittu käytettynä ), mutta kukin tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Mikäs siinä, jos budjetti antaa periksi, niin sitähän voi ostaa mitä ikinä mieli tekee! Ja kai nyt ostat tyttöväriset, kun kerran tyttövauvalle tulee. Henkilökohtasesti en tämmöstä "kerskakulutusta" ymmärrä (meille tulossa vauva monen vuoden jälkeen ja kaikki on hankittu käytettynä ), mutta kukin tyylillään.

Voi anteeksi. En pidä itseäni kerskakuluttajana. Koen kuitenkin, että saan joskus ostaa jotain kalliimpaakin ja hemmotella itseäni. Kotihoidontuella kun olen elellyt niin olen ostanut kaikki omat vaatteenikin huutonetistä ja kirppareilta niin ihan nyt sitten hiukan päätin KERSKAILLA ja shopata uudet vaunut. Pyydän anteeksi, jos tämä loukkaa sinua kovasti.

Ja porun päästin, kun myyjä eilen sanoi (on tuttu) että olen nämä vaunut taatusti ansainnut kun olen terveen tytön saanut. Miehelläni todettiin syöpä 2 vuotta sitten ja hän siitä parani ja ihan luomusti saimme tämän ihanan kolmannen lapsemme niiden hoitojen jälkeen ja myyjä tietää tämän. Niin että ihan koen itsekin ansainneeni jotain ihanaa ja turhaakin joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Bee:
Ihanat! Meille tuli tämän väriset yhdistelmät:

http://www.gesslein.de/images/0801_future_gross.jpg

Toi on kaunis väri. Jotain tuollaista harkitsisin itse, jos olisi tullut poika tai jos olisin ostanut ennen synnytystä eli en olisi tiennyt sukupuolta varmuudella. Myös se jääkukka on ihana gessleinilta, mutta ystäväpariskunta osti sen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:

Voi anteeksi. En pidä itseäni kerskakuluttajana. Koen kuitenkin, että saan joskus ostaa jotain kalliimpaakin ja hemmotella itseäni. Kotihoidontuella kun olen elellyt niin olen ostanut kaikki omat vaatteenikin huutonetistä ja kirppareilta niin ihan nyt sitten hiukan päätin KERSKAILLA ja shopata uudet vaunut. Pyydän anteeksi, jos tämä loukkaa sinua kovasti.

Ja porun päästin, kun myyjä eilen sanoi (on tuttu) että olen nämä vaunut taatusti ansainnut kun olen terveen tytön saanut. Miehelläni todettiin syöpä 2 vuotta sitten ja hän siitä parani ja ihan luomusti saimme tämän ihanan kolmannen lapsemme niiden hoitojen jälkeen ja myyjä tietää tämän. Niin että ihan koen itsekin ansainneeni jotain ihanaa ja turhaakin joskus.

Opettele lukemaan!!! En loukkaannu enkä kadehdi sun vaunujas, eikä mulla oo syytä sun tekemisiäs moittia, vaikka itse teenkin toisin. Mun mielestä se on turhaa kuluttamista, jos ostaa uutta, vaikka vanha olis vielä käyttökelpoista. Mutta se nyt oli vaan mun mielipide, älä nyt kiihdy.

Toi on kaunis väri. Jotain tuollaista harkitsisin itse, jos olisi tullut poika tai jos olisin ostanut ennen synnytystä eli en olisi tiennyt sukupuolta varmuudella. Myös se jääkukka on ihana gessleinilta, mutta ystäväpariskunta osti sen.

Tyttö meillekkin on tulossa. Olen vaan niin ihastunut tähän beige/ruskea yhdistelmään + jos toinen muksu sitten joskus sattuis olemaan poika..
Gessleinillä on kyllä tosi ihania värejä!

Tyttö meillekkin on tulossa. Olen vaan niin ihastunut tähän beige/ruskea yhdistelmään + jos toinen muksu sitten joskus sattuis olemaan poika..
Gessleinillä on kyllä tosi ihania värejä!

Joo en mäkään tommosia ostais, jos pitäis vielä käyttää mahdollisesti pojallakin. Mutta meille ei tule enää tämän enempää lapsia joten ihan sillä uskaltauduin ostamaan tuollaiset. :)

Hauskoja kärryttelyjä teillekin! Koska tulokas syntyy?

Yhteistyössä