Mieli maassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieli maassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieli maassa

Vieras
Millä ihmeellä sillaiset ihmiset pystyvät elämään omatuntonssa kanssa jotka ns. puukottavat selkään ystäväänsä.

Miksi minä en oppinut ensimmäisestä kerrasta. Ystäväni petti luottamukseni vuosia sitten pari kertaa ja annoin anteeksi ja nyt taas ns. puukotti selkään. kysessä on vielä satojen eurojen verran rahaa. voisi melkein sanoa että varasti minulta. tuskin saan häneltä velkojaan koskaan takaisin ja kas kummaa minä olen hänen mielestään taas kerran syyllinen koko jupakkaan.

aina olen antanut anteeksi mutta nyt on ystävyys loppu. en kestä enää yhtään enempää hänen huijauksiaan.

pakko oli johonkin purkaa ajatukset kun mieli on niin maassa että päähän sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mitä tarkoitat, ettet saa rahojasi takaisin?

hän ei kuulemma ole minulle mitään velkaa missään mielessä.

No jos olet rahaa lainannut, niin ei se laina mihinkään katoa ellei sitä ole suoritettu takaisin muodossa tai toisessa. Hankala tosin keksiä neuvoja, kun ei tiedä tarkemmin..

Mitä tarkoitat, ettet saa rahojasi takaisin?

hän ei kuulemma ole minulle mitään velkaa missään mielessä.

No jos olet rahaa lainannut, niin ei se laina mihinkään katoa ellei sitä ole suoritettu takaisin muodossa tai toisessa. Hankala tosin keksiä neuvoja, kun ei tiedä tarkemmin..

no rahana en ole lainannut vaan, vaan yhteisiä hankintoja olen maksanut(joista en voi enempää kertoa) ne hän on jättänyt maksamatta, joista hän on hyödyn saanut vaan itselleen.

Asia olisi pitänyt sopia aikoinaan kirjallisesti mutta luotin ystvääni.

no rahana en ole lainannut vaan, vaan yhteisiä hankintoja olen maksanut(joista en voi enempää kertoa) ne hän on jättänyt maksamatta, joista hän on hyödyn saanut vaan itselleen.

No voi rähmä.. Ovatko nämä yhteiset hankinnat jotakin sellaista, mitä pystyt ottamaan kokonaan itsellesi? Eli poistat ystävältäsi yhteiskäyttöoikeuden, koska ei ole hankinnoista mitään maksanutkaan.

No voi rähmä.. Ovatko nämä yhteiset hankinnat jotakin sellaista, mitä pystyt ottamaan kokonaan itsellesi? Eli poistat ystävältäsi yhteiskäyttöoikeuden, koska ei ole hankinnoista mitään maksanutkaan.

en pysty.......
eikä se oikein se rahallinen menetys mutta ajatus siitä että hän on huijannut monet vuodet ja käyttänyt vaan hyväkseen... se vetää kyllä mielen erittäin maihin.. olo on ku ois metri multaa päällä.

en pysty.......
eikä se oikein se rahallinen menetys mutta ajatus siitä että hän on huijannut monet vuodet ja käyttänyt vaan hyväkseen... se vetää kyllä mielen erittäin maihin.. olo on ku ois metri multaa päällä.

Jopas on tympeää :/ No tiedät ainakin, kenen kanssa et enää tee yhteishankintoja. Itse en varmaan olisi tuollaisen henkilön kanssa väleissäkään.

en pysty.......

Jopas on tympeää :/ No tiedät ainakin, kenen kanssa et enää tee yhteishankintoja. Itse en varmaan olisi tuollaisen henkilön kanssa väleissäkään.

niimpä.. ystävyys on loppu totaaliseti kyllä nyt. en jaksa enempää....

Kiitos sinulle keskusteusta. teki hyvää keskustella jonkun kanssa asiasta.