mieli tekee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koi

Vieras
Mieli tekee turhankin usein. Vaimo vaan ei taho pysyä mukana kun hänellä ei ole niin kovat halut. Ikää on kummallakin yli 40v ja meno sen kun kiihtyy. En ole käynyt vieraissa. Seisomaan alkaa välilä pelkästään ajattelemalla seksiä. Jos menee vaimon viereen ja alkaa hyväillä häntä kohta on torni pystössä saatikka jos vaimoni vipelöi minua

Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Mieli tekee turhankin usein. Vaimo vaan ei taho pysyä mukana kun hänellä ei ole niin kovat halut. Ikää on kummallakin yli 40v ja meno sen kun kiihtyy. En ole käynyt vieraissa. Seisomaan alkaa välilä pelkästään ajattelemalla seksiä. Jos menee vaimon viereen ja alkaa hyväillä häntä kohta on torni pystössä saatikka jos vaimoni vipelöi minua
Tarkoitin kun hipelöi

Kuin usein,hyvä kysymys.Olen saanut nauttia todella viehkon kaunokaisen kanssa muutaman vuoden.Sitten hän kyllästyi ja sanoi minulle,kuut pai.Kuitenkin hänen läheisyys oli sellaista ,että muna alkoi seisomaan ja halusin rakastella ,lähes milloin hyvänsä.Mikä on sopiva määrä,kuka sen tietää.Toinen joutuu luopumaan jostain antaakseen toiselle.Onpa vaikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja kui usse:
Mikä on "turhankin usein"? Onko se päivittäin, 2x päivässä, 2x viikossa, vai mitä?

öisintekee mieli omaa vaimoa ja päivälläkin silloin jos on mahdollista että lapset ei ole paikalla paitsi tietenkin silloin kun vaimolla on kuukautiset niin silloin pitää antaa olla rauhassa

Yhteistyössä