U
ulrike
Vieras
Olen syönyt sepramia nyt 4 päivää. Päivittäin puoli nappia, eli 10 mg. Annokseni on 20mg mut aloitin näin. Huomenna otan eka kertaa siis annoksen, mikä mulle määrättiin. Kolme eka päivää mulla ei juurikaan ollut oireita, mihin syön tätä. Tänään vähän väliä. Ollut sellanen huono olo koko päivän. Olin ajatellu, et olisin jatkanu niin pitkään puolikkaalla, kun pystyn, mut nyt näyttää et ei ehkä kannatakkaa. kuinka nopeeta teil on elimistö tottunu lääkkeeseen ja tullu pahoinvointia tms? loppuuko se ?
mulla pari h lääkkee oton jälkeen tulee vähän ku raskauspahoinvointi. ja pakko mennä maate..
onko teillä joutunu suurentaan annosta? jos, kuinka pian? meneekö se aina niin että elimistö haluaa aina vaan enemmän ja enemmän ko.lääkettä? vai voiko mulla esim. mennä puoli vuottaki samalla annoksella? onko jollai menny?
kiitos vastauksista. saan lääkäriltäki tietoa tarvittaessa, mut kun niillä ei käyttökokemuksia ittellä, siks kysyn tääl teiltä.
mulla pari h lääkkee oton jälkeen tulee vähän ku raskauspahoinvointi. ja pakko mennä maate..
onko teillä joutunu suurentaan annosta? jos, kuinka pian? meneekö se aina niin että elimistö haluaa aina vaan enemmän ja enemmän ko.lääkettä? vai voiko mulla esim. mennä puoli vuottaki samalla annoksella? onko jollai menny?
kiitos vastauksista. saan lääkäriltäki tietoa tarvittaessa, mut kun niillä ei käyttökokemuksia ittellä, siks kysyn tääl teiltä.