Mielipide tytön nimestä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli lymyilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lohdutuksen sana, että Helmi nimeä tutkineena. Ei sitä saa vuosittain keskimäärin kuin 600 lasta eli ei mielestäni paha, ja osa näistä toisia nimiä. En ole kyllä hetkeen alle kouluikäiseen Helmeen törmännyt vai onko nämä haukkujat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:
Lohdutuksen sana, että Helmi nimeä tutkineena. Ei sitä saa vuosittain keskimäärin kuin 600 lasta eli ei mielestäni paha, ja osa näistä toisia nimiä. En ole kyllä hetkeen alle kouluikäiseen Helmeen törmännyt vai onko nämä haukkujat?

Mun mielestä ( kaveripiirissä ) ihan hittinimi 0-3 vuotiailla.
 
minä olen myös sitä mieltä että laita mistä tykkäät!

Helmi on minun makuuni yleinen mutta kiva! ja enemmän tykkään aureliasta.
Minulle on ehdoteltu aureliaa jo jonkun aikaa kun olen kysellyt kivoja tyttöjen nimiä että melkein veikkaan sen olevan seuraava "in" nimi. :)

Jos aava on liian merkityksellinen niin entäs alva?
 

Yhteistyössä