mielipidettänne olen vailla....(lapsen vkl hoito asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tulisi ikävä vauvaa, mutta voisin jättää hoitoon luotettavalle ja tutulle hoitajalle. Siis ei pelkästään mulle tutlle, vaan sellaiselle, jonka kanssa vauvalla on turvallinen olo! Meillä tällainen on esimerkiksi vieressä asuva anoppi, joka on monesti nukuttanut vauvan päväunille ja välillä iltaisin yöunillekin, kun ollaan miehen kanssa menty rauhassa saunaan likaisen (navetta)työpäivän jälkeen. Tiedän, että vauvalla on hyvä olla hänen kanssaan. En myöskään varmaan veisi vauvaa hoitoon, vaan pyytäisin hoitajan meille, että pikkuinen saisi nukkua tutussa kodissa ja sängyssä.

Tuskimpa nyt tällaisesta on kysymys. Elämä nyt helposti jää pyörimään lapsen ympärillä ja kun molempia väsyttää niin helposti sitä alkaa hermot kiristyä vahvemmassakin suhteessa. Siksi on hyvä saada välilä vähän vanhempienkeskeistä aikaa jotta pystyy taas kohtaamaan toisen, puhumaan ruahassa ja huomaamaan miksi suhteen eteen kannattaa tehdä työtä. Miettimään sitäkin miten siinä tasaisella arjessa saisi paremmin henkittua sitä yhteistä aikaa.

Kiitos kun ymmärrät!!! Juuri tuota hain takaakin :) Kaipaan miestäni ja on asioita jotka on meitä nyt loitontanu,ei se paljoa vaadi että löytää toisen uudelleen...

Mutta hei teille jotka ootte sitä mieltä että hain tekosyitä ja muuta sen sellasta ja oon kauheen huono äiti ku haluan olla hetken mieheni kanssa : Mieheni ja minä päätettiin että otetaan lapsi mukaan.... minullehan se ei ole mikään hengähdystauko,mutta toki on ihanaa nähdä lapsen riemu. Joten elkää huoliko,pidän pikkuisen 18 vuotiaaksi vieressä nukkumassa ;)

Yhteistyössä