Mielipiteenne: reissutöitä tekevä mies haluaa lisää lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisääää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";24168601]mikä tuohon on syynä? näkee lapsista vain ne "kivat" hetket, eikä pyöritä arkea?[/QUOTE]

kolmannen muksun haluaa ihan siksi että olisi poika,on sen suoraan mulle sanonut,mutta mä en todellakaan jaksa nyt tässäkään tilanteessa pyörittää tätä arkea yksin lasten kanssa.
Mies ei todellakaan ole mikään sellanen tyyppi joka auttais kotitöissä kun tulee viikonlopuksi kotiin kai se ajattelee että se on viikot töissä ja sen ei tarvi tehdä mitään,oon minäkin töissä ja silti joudun töiden jälkeen hoitaa arjen ihan yksin.Väälissä tää tilanne risoo mua niin paljon että oon jo miettinyt suhteen lopettamistakin ihan tosissani,pääsisin paljon helpommalla kun ei olis koko ukkoa.

En vain halua että mies jää katkeraksi siitä ettei saanut lisää lapsia työnsä takia. Monet naiset tuntuvat katkeroituvan todella helposti jos mies alkaa rajoittaa lapsimäärä, vaikka ihan loogisistakin syistä... Se on niin pyhä ja henkilökohtainen asia.

Jos sinulla on ymmärtäväinen mies rinnallasi, niin en edes oikeesti epäile moista, että siis katkeroituisi. Puhutte asiasta avoimesti ja rehellisesti, rakastava puoliso kyllä hoksaa tilanteen ja keskittyy sen jälkeen olennaiseen - eli teihin :). Ja - joskushan sen lapsilukumääränkin on oltava siinä, teillä se näyttää olevan nyt :).

Yhteistyössä