mielipiteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hh

Vieras
Aion tänään tai huomenna mennä sellaiseen puistoon istuskelemaan ja aion ottaa vauvan mukaani. Paikassa ei yleensä paljon ihmisiä, mutta omasta seurueesta osa saattaa juoda muutaman oluen, itse en juo.

mitäs tuumaatte, olenko nyt aivan kamalan hirvittävän huono äiti?
omasta mielestäni en, koska itse olen täysin selvinpäin huolehtimassa vauvasta..

Menisittekö itse?

Nyt varmaan tulee sitten aloitus tyyliin "puistossa nähtyä, pitäisikö tehdä ls-ilmoitus"

En osaa sanoa, mutta tässä pihassa yksi päivä oli aikuisia äitejä ja isejä kaljatölkit kädessä ja eräs äiti tarjosi pienelle noin vuoden, puolentoista ikäiselle taaperolle olutta tölkistä. Lapsi pyöritteli päätään, että ei tahdo. Sen ymmärrän, että kotona otetaan muutama, vaikka on lapsia, mutta julkisella paikalla.

Vappuna viimes näin porukoita puistossa, osa joi muttei ollut kaatokunnossa, äiti selvinpäin ja lapsi mukana. Ei mun mielestä haittaa, jos pysyy kohtuuden rajoissa. Siis tosiaankin KOHTUUDEN RAJOISSA !! Hyvä oppia pienestä pitäen miten sitä alkoa käytetään.

Tapahtuuko tää yöaikaan? Jos et itse juo niin kyllä kai lapsi on hyvässä hoidossa. Itse en kuitenkaan moista tekis ja kysyisin kavereilta eikö tapaaminen onnistuis jossain muualla ja ilman alkoa.

Kyseltäisiinkö tällaista vaikka espanjalaisella keskustelupalstalla? Eikö lapsi saa nähdä että joku juo? Tai siis vauva joka ei tajua koko asiasta yhtikäs mitään.

ihan päiväaikaan, ts. n. 16-19 välillä ja tosiaan klo 19 viimeistään lähden lapsen kanssa pois ja muut jäävät sitten ja ehkä sen jälkeen ottavat railakkaammin, tiedä tuota. mutta meidän aikaan osaavat ottaa oikeasti kohtuudella ja käyttäytyä.
Ja se puisto on tuommoinen pieni aukea paikka jossa muutama penkki, eli ei oikeasti edes kunnon puisto, mutta siksi kutsutaan.

sanoinhan että aion mennä, en sen takia kysy mielipidettä että tekisin sen perusteella mitä ihmiset täällä sanoo, halusin vain tietää mitä ihmiset on tästä mieltä. :)

No tuskin sä itsekkään viitsit kattoa niitä kavereita, jos ne alkaa siirtyä kännin puolelle, joten tuskin kukaan kiinittää huomitoa siihen mitä joku seurue juo, niin kauan kun meno on asiallista. Vai onko jollain oikeasti aikaa kytätä mitä muut juo???Jos ei ole mitään silmiinpistävää syytä, jotta huomaa että ne juo alkoholia??

Yhteistyössä