Mielipiteesi kannabiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyjä

Vieras
Mitä sanotte TE jotka vastustatte, käyttäjille, jotka aloittavat puolustuspuheen aineen vaarattomuudesta ym?

Ja mitä sanotte puoltajat, aineen vastustajille?

Onko aiheetta laiton?

siitä lähden liikkeelle, että jos jokin on laitonta niin se on. olen muutoinkin erittäin huumeidenvastainen. en hyväksy ollenkaan. en pidä tupakoinnista. alkoholi kohtuukäytössä ok.

Okei, sanon heti alkuun että en käytä juurikaan alkoholia ja tiedän sen aiheuttavan mm. enemmän kuolemia kuin kannabiksen. MUTTA

Eikö se kuitenkin vahingoita mm. miehen siittiöitä? En vain jotenkin pysty uskomaan että se olisi täysin vaaraton.

nämä kyselyt=ylistyspuheet huumeista pitäisi plokata ulos näistä keskusteluista.
PISTE.
Osoita yksikin, jolle käyttö ei aiheuta riippuvuutta.
JA EI MITÄÄN PUOLUSTETTAVAA - PISTE.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kohtuudella käytettynä ihan hyvä aine. Hollannista voitaisiin ottaa mallia...

Alkuperäinen kirjoittaja ei huumeille:
nämä kyselyt=ylistyspuheet huumeista pitäisi plokata ulos näistä keskusteluista.
PISTE.
Osoita yksikin, jolle käyttö ei aiheuta riippuvuutta.
JA EI MITÄÄN PUOLUSTETTAVAA - PISTE.

No, mä en oo kannabiskoukussa vaikka sitä joskus 8 vuotta sitten muutamia kertoja polttelin :xmas:

Sitäpaitsi, jos kysytään mielipidettä ko. aineesta, niin sinä et ole pätevä sanomaan mitä siihen saa vastata ja mitä ei :)

Eikä se ole laitonta kaikkialla.

Tämä kysely = ylistyspuhe? ÖH, suosittelen opettelemaan hieman sisäänlukutaitoa sillä aloitin keskustelun täysin neutraalina ja annoin mahdollisuuden niin puoltaville kuin vastustajillekin. Voi plaa, vai että ylistyspuheet.. :)

Vaihteeksi asia, josta minulla ei ole ehdotonta mielipidettä, paitsi lääkekannabiksen kohdalta, sen (ja minkä tahansa muunkin lievityksen) kannalla olen, jos se on perusteltua.

onnea sinulle...

yleensä se on tie vahvempiin aineihin ja todella vaikea päästä irti..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Huume muiden huumeiden joukossa.

Kannabiskoukussa olen ollut ja jälkensä se jätti. Eikä ollut mitenkään helppoa päästä siitä irti.

Alkuperäinen kirjoittaja ei huumeille:
onnea sinulle...

yleensä se on tie vahvempiin aineihin ja todella vaikea päästä irti..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Huume muiden huumeiden joukossa.

Kannabiskoukussa olen ollut ja jälkensä se jätti. Eikä ollut mitenkään helppoa päästä siitä irti.

Kiitos :) Ei se tosiaan helppoa ollut, pitkän aikaa sai aktiivisesti taistella ja vielä pidemmän aikaa se pyöri mielessä. Ja loppuvaiheessa olin valmis ottamaan ihan mitä tahansa kamaa mitä on saatavilla, jos kannabista ei saanut. Onneksi sitten tiettyjen tapahtumien kautta pääsin hoitoon, ennenkuin ehti käydä huonosti..

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Syystä laiton,lähipiirissä yksi joka sai kannabispsykoosin ja sen seurauksena sekakäyttö.

Ei ole vielä ollut yhtään tutkimusta jossa olisi todistettu kannabispsykoosi. Tokihan sen käyttö ei ole skitsofreenikolle hyväksi. Mutta terveelle ihmiselle se tuskin psykoosia laukaisee, taustalla on suvussa ollut mielenterveysongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:
Niin ja laittakaa niitä faktoja ja tutkimuksia mielellään kehiin! Mikään ihmisen omaa toimintaa muuttava aine ei voi kuitenkaan olla täysin vaaraton.. Vai?

Ei ole vaaratonta päihdettä, selvähän tämä.

mutta muutoin EHDOTON EI..
lähinnä ajattelen sitä käyttäjää..
eli tie vahvempii aineisiin..

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Vaihteeksi asia, josta minulla ei ole ehdotonta mielipidettä, paitsi lääkekannabiksen kohdalta, sen (ja minkä tahansa muunkin lievityksen) kannalla olen, jos se on perusteltua.

vakava asia, älä pyörittele ei huumeille-nimimerkin mielipidettä..
HÄN ON OIKEASSA..

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:
Tämä kysely = ylistyspuhe? ÖH, suosittelen opettelemaan hieman sisäänlukutaitoa sillä aloitin keskustelun täysin neutraalina ja annoin mahdollisuuden niin puoltaville kuin vastustajillekin. Voi plaa, vai että ylistyspuheet.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
eli tie vahvempii aineisiin..

Tie vahvempiin aineisiin on ainoastaan se että järjestäytynyt rikollisuus hoitaa myynnin. Jos kotikasvatus laillistettaisiin niin se portti sulkeutuisi ja koko porttiteoria todettaisiin Suomessakin huuhaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja olepa itsekin tarkkana:
vakava asia, älä pyörittele ei huumeille-nimimerkin mielipidettä..
HÄN ON OIKEASSA..

Ja sinä olet hän - vai sattumaltako kirjoitatte tismalleen samalla lailla :whistle: eli aloitatte lauseet pienellä kirjaimella, käytätte otsikkokenttää, ja kirjoitatte viestinne lainauksen yläpuolelle eikä alapuolelle, lopettaen lauseet useammalla pisteellä?

T: Sherlock V*tun Holmes :xmas:

Yhteistyössä