Mielipiteitä kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vitis86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vitis86

Jäsen
02.05.2010
40
0
6
Tornio
Avomiehelläni oli jääny fb auki omalta koneeltaan, uteliaisuuttani tietenkin piti mennä kyyläämään :( luin miehen yksityisviestit ja mitäs sieltä löytyikään, mies kehuskeli toisen naisen kuvaa ja kirjoitti selättävänsä mielellään. Asiasta kysyttyäni mies sanoi että huvikseen vain kirjoitteli, en ymmärrä. Toisen kerran jo vuoden sisällä sama homma, per****!! Minun kanssa haluaa olla eikä kuulemma pettäisi, mutta minun mielestä toiki on jo pettämistä?!?

Minua vaan ottaa päähän kun mies ei voi minua kehua tai mulle lähetellä viestejä, pitää muille naisille ehotella. Minusta miehen ei pitäisi viestitellä tuollaisia muille naisille, ehkä olen vain vanhanaikainen..

Et oo vanhanaikainen, mä en sietäisi tollaasta ollenkaan. :( kysy mieheltäs että saatko säkin ihailla muita miehiä ja lähettää niille viestiä?!! Mä suuttuisin tuollaasesta ylikovaa, pettämisessä raja on kaikilla erilainen, mulla se olis just tuo et pitää "salaa" ihailla muita. ei paljo kiinnostaisi harrastaa seksiä jos mies kuvittelee päällensä jonku muun. :( Ihailla saa muita ja fantasioita pitää olla, mutta niistä ei saa jäädä kiinni omalle kumppanille.

Saa ottaa päähän, minua ainakin ottaisi. Vetäisin hirveät kilarit ja sen tietää myös mieheni. Ja sama pätee tietenkin myös toisinpäin, ei olisi miehelleni ok jos viestittelisin vieraan miehen kanssa.

Onko siis pettäny sua? Vai viestitelly aiemmin? Meillä keskusteltais tuosta aika paljon ja en tiedä miten suhde jatkuis. Kyllähän sä väärin teit itsekin, mut mies vielä enemmän väärin..

Kysyinkin että saanko lähettä viestejä muille miehille, mutta mitä mie nyt niille kirjoittelisin :O Kaiken hyvän lisäksi mies ei osaa keskustella tärkeistä asioista, niinku tästä, illalla lähti yöksi töihin ja tänään ei ole ees yrittäny puhua, kuvittelee vissiin että kaikki on ok ja tällä mennään *murr* Tietääkseni ei ole pettäny, viestitelly kyllä, se oli paljon hurjempaa luettavaa se. Eikä kuulemma saa mitään kirjoittelusta, mutta on se kumma ku pitää sitten viestitellä.

No mä en kyl lukis sen profiilia kun on kuiteskin henkilökohtainen juttu ja kyl miehelläkin saa olla omaa yksityisyyttä. Mä luotan mun mieheen ja pelkkä tollanen kirjottelu ei sais mun luottoa horjumaan mut en mä silti alkas kyttään niitä. Kaik nyt toiselle saa laittaa et on kaunis ja vois selättää, en mä koe et se olis pettämistä mut meillä nyt puutaan muutenkin tollasista asioista ihan toisenkin kuullen puolin jos toisin et "hiton hyvän näkönen, tota vois köyriä jos tulis vastaan.."

[QUOTE="Nappi";25745087]Minusta kaikki tämänsuuntaset teot mitkä pitää salata parisuhteen toiselta osapuolelta on luettavissa pettämiseksi.[/QUOTE]

Sitä mieltä mieki olen! Pitää huomenna kysästä mieheltä mitä se pitää pettämisenä, tietää kuitenki että tekee väärin ku salassa pitää kirjoitella, ollaan aikoinaan sovittu että jos haluttaa muuta niin siitä kerrotaan, eipä ole kertonu ja silti vaikuttaa että haluttaa..

Jos ihan rehellisesti voin sanoa, meillä tuota ei tapahtuisi kuin kerran. Jos alkaa mieli tekemään selätellä muita ku mua, jotain on mennyt rikki eikä sitä voi enää korjata. Loppuis tää suhde sit siihen.

[QUOTE="pate";25750932]Nuoret naiset ovat joskus uskomattonan silnisilmäisiä. Ap:n mies on valmis pettämään heti tilaisuuden tullen, vonkaa naisilta ja on varmasti pettänytkin.[/QUOTE]

No se mahishan on noin 50 % luokkaa, että puoliso pettää (oli kumpaa sukupuolta tahansa).

Meillä tuo olis jo pettämistä, vaikka ei fyysisesti viellä olisi pettänyt.
Ei mieskään hyväksyisi miulta tuollaista.

Eikö sitä ongelmaa lähesty väärästä päästä, jos pelkää jotain suhteellisen väistämätöntä tapahtuvaksi? Ottaa sen realiteettina ja sopii etukäteen itsensä kanssa mitä kestää ja mitä ei. Mitä todennäköisimmin toisen kanssa vietetyt hetket eivät ole kaiken loppu; muistaakseni vain 1,5 % salasuhteista johtaa vakiintuneen suhteen eroon ja uuden parin muodostumiseen.

Ihminen ei ole yksiavioinen. Keskittyisin vain pitämään huolta, että saisin oman osani kumppanin ajasta, huomiosta ja hellyydestä.

Miehellä on töidensä lisäksi oma toiminimi, viettää paljon aikaa koneella, nytki tyttö nukkuu, mies tulostelee laskuja koneella, yhteinen aika muutenki kortilla, ku molemmat käy töissä :( Haluaisin lisää läheisyyttä ja sitä että muaki kehuttaisi joskus kauniiksi, mutta pitää aina kysyä, mitään en epäile kun ehtii olla yhessä. Olen mieki yhenlainen toope :D

Yhteistyössä