mielipiteitä/kokemuksia näistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sof
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mulla oli:
Meillä oli esikoisella tollaset vuosimallia- 05. Pari vuotta oli meillä käytössä, jonka jälkeen lahjoitin ne kaverilleni, jolla ne olleet nyt käytössä puolitoistavuotta ja ehjänä ovat pysyneet. Itse tykkäsin niistä siksi, kun olivat pienet ja hyvän kokoiset minulle 156cm työntäjälle. Plussaa oli myös kantokassi, jossa saatiin kätevästi kuskattua vauva jatkamaan vaunulenkin jälkeen unia parvekevaunuihin. Ainoa huono puoli oli se, että vaunuissa ei ainakaan vielä tuolloin ollut jousitusta, mutta meillä käyttö olikin pääasiassa kaupungissa hyvillä tasaisilla kävelyteillä.

okei, kiva kuulla. Tämäkin asia jakaa niin paljon mielipiteitä. Toisilla on romuttunut vaunut saman tien ja toisilla taas kestää vuosia eteenpäin.. Voisiko olla myös kiinni vaunujen työntäjästä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[okei, kiva kuulla. Tämäkin asia jakaa niin paljon mielipiteitä. Toisilla on romuttunut vaunut saman tien ja toisilla taas kestää vuosia eteenpäin.. Voisiko olla myös kiinni vaunujen työntäjästä? :D

Tuskin sillä työntämistyylillä on merkitystä...Vaunuissa on samanlaisia maanantaikappaleita kuin autoissakin. Toisissa merkeissä enemmän kuin toisissa.

Jos kalliimmissa vaunuissa menee joku rikki, takuuaika on yleensä pidempi ja varaosia paremmin saatavilla, ja myös palvelu on parempaa. Niissä on myös vähemmän muoviosia.

Muistan elävästi kälyn kommentin Emmoistaan: köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Eivät nimittäin kestäneet käyttöä. Siirtyivät sitten takaisin erittäin vanhoihin Emmaljungiinsa, jotka olivat palvelleet kahdella lapsella. Käly vaan halusi iltatähdelle uudet rattaat.

Yhteistyössä