mielipiteitä kylppärin laatoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppiä

Vieras
eli meillä remppa menossa ja mietitään laattoja. kylppäri on pieni. pitkä mutta kapea. halutaan jotan räyh meininkiä, ei siis perinteisiä sinisiä tmv.

ajateltiin päätyseinä aika rohkeasti punaiseksi laataksi jossa on mustaa ornamenttikuviota. sivuseinät valkoisella samaan laattamallistoon kuuluvalla jossa on häivähdys siitä samasta ornamenttikuviosta kuin niissä punaisissa. lattia mustanharmaaksi. kalusteet tummaa puuta.

mille kuulostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Aika radikaalia. Itse valitsin beigen/ruskean sävyt,myös keittiöön, on ajaton sävy

niin on! ja me mietitään ja vaihdellaan laattoja kokoajan. molemmat haluttaisi jotain erilaista, jotain räyh meininkiä, mutta meinaa pupu tulla pöksyyn. tähän mennessä ollaan kaikissa rempoissa tehty ns. turvalliset valinnta. nyt tekis mieli muuta...

Mä ainakin kyllästyn kaikkeen tosi helposti. Tykkään väreistä mutta laattojen vaihto onkin vähän vaikeampi homma kuin seinän esim. maalaus.
Itse laittaisin jotkut neutraalit laatat ja vaihtelisin tekstiilejä yms tilpehöörejä erivärisiksi. Mutta kai sä tunnet itsesi, että kyllästytkö nopeasti vai jaksatko elää erikoisemmankin seinän kanssa pidempään.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mä ainakin kyllästyn kaikkeen tosi helposti. Tykkään väreistä mutta laattojen vaihto onkin vähän vaikeampi homma kuin seinän esim. maalaus.
Itse laittaisin jotkut neutraalit laatat ja vaihtelisin tekstiilejä yms tilpehöörejä erivärisiksi. Mutta kai sä tunnet itsesi, että kyllästytkö nopeasti vai jaksatko elää erikoisemmankin seinän kanssa pidempään.

just näin!

Meillä on todella värikkäät laatat kylppäreissä. Ja en oo todellakaan kyllästynyt, kun ne oli just sellaset mitkä ehdottomasti haluttiin.
Huoneiden tapetteihin sen sijaan oon kyllästynyt, tarttis ottaa tapetit pois ja maalata seinät.

Yhteistyössä