mielipiteitä miehen käytöksestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lähinnä kertokaa että olenko itse TYHMÄ ;)

eli istuessamme iltaa ystäviemme kanssa, huomaan että mieheni humaltuessaan rupeaa tuijjottmaan sitä toista naista... ihan silleen selkeesti, tiedän että nainenki huomaa sen... mutta mieheni ei tosiaankaan tiedä että minä kiinnitän siihen mitään huomiota, enkä kehtaa asiasta puhua kun en tiedä onko reakointini liiallista.. siis kiusaannun tilanteessa, en ole mustis (ainakaan yleensä!!), mutta kiusalliselta tää tuntuu kyllä...

no voithan hänelle kohteliaasti sanoa että viittitkö lakata tuijottamasta sitä mimmiä kun se oli sulle tullut sanomaan siitä.. vaikka ei ois ehkä sanonutkaan :) *pieni valkoinen vale*

Kysyt että kiinnostaako sitä vieraat naiset? Sitten se vastaa todennäköisesti, että ei. Sanot, hyvä koska se on niin että jos toista alkaa kiinnostamaan muut, niin silloin yleensä toistakin alkaa. Miettimisen aihetta miehellesi, rehellisesti kysyttynä ja kerrottuna.

vaan oma tuntemukseni lähinnä mietityttää.. siis kun en harrasta mustasukkasuutta, ja nyt tuntuu että onko tää sitten sitä? ja ilmeisestikkin täysin aiheetta :) Niin ja tottakait itsekkin huomaan komeat miehet, mutta en toki jää tuijaamaan heitä;)

Jotkut ihmiset rupeaa päissään tuijottamaan kaikkia, joille puhuvat. Se on ärsyttävää, mutta itse olen ajatellut, että se johtuu siitä humalatilasta. Siitä, että täytyy vähän skarpata, että pystyy keskittymään johonkin. =)

tuli ap.n aiheesta mieleen. Missä määrin mies saa osoittaa lipeviä kohtelaisuuksia toiselle naiselle.. tai ei välttämättä lipeviäkään, vaan sellasia mitä oma kulta ei kuitenkaan useinkaan kuule..

Alkuperäinen kirjoittaja pirre:
tuli ap.n aiheesta mieleen. Missä määrin mies saa osoittaa lipeviä kohtelaisuuksia toiselle naiselle.. tai ei välttämättä lipeviäkään, vaan sellasia mitä oma kulta ei kuitenkaan useinkaan kuule..

no ei tarvi osottaa ollenkaan. siis lipeviä. kohteliaisuuksia saa osottaa, mutta miksi niitä ei vois osottaa kumppanin läsnäollessa?