Mielipiteitä näistä lastenvaunuista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunut hakusessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunut hakusessa

Vieras
Moikka!

Oon ostamassa uusia vaunuja vauvalle ja kattelin että halvimmalla lähtis tälläset uutena:

http://www.on24.fi/child/turva/rattaat/21401

Kertoisko joku ensikertalaiselle, että mitä noista ensisilmäyksellä puuttuu tai mitä olis hyvä olla jne. Ainakin näyttää aika pieneltä tuo alakori vaikka kauppareissuja ajatellen. Yleensä nyt halvalla ei kuiteskaan hyvää saa.. Mutta mielipiteitä olis kiva saada! Kiitos!

Minusta on nätit =) Enkä osaa snoa, mikä tuossa olisi huonoa. Ehkä se tavarakori jos käyt paljon kävellen kaupassa. Voithan käyttää myös selkäreppua kauppatavaroille? Plussaa tuossa heittoaisa.

No saa olla sitäkin, mutta mulle nyt lähinnä tärkeintä se et niissä vaunuissa olis "kaikki tarvittava". Ei niinkään ulkonäkö. Eli tosta varustetasosta hakisin mielipiteitä nyt, kun oon itte ihan ulapalla kaikesta.

Kivan näköiset, mukana varmaan kaikki tarvittava (hoitolaukku, sadesuoja ja hyönteissuoja puuttuu mutta ne nyt ei paljoa maksa).

Mutta mua miellyttää nämä enemmän: http://www.on24.fi/child/turva/rattaat/21383

Paitsi että niissä vissiin on sadesuoja? :D

Nappiaisa on hyvä. Kuuluuko hintaan kova koppa tai pehmeä kantokassi? Tavarakorin koon mukaan ei kannata vaunuja ostaa. Sinne saa lastata tosi vähän painoa missä mallissa tahansa.

En mäkään löytänyt niistä mitään huonoa. Mittoja en jaksanut ajatella, eli että onko tarpeeksi tilavat jos vauvaa tai taaperoa haluaa niissä pitkään nukuttaa. Painoakaan ei oltu mainittu, mutta jos ette joudu kuljettelemaan / nostelemaan vaunuja paljoa, niin sillähän ei ole mitään merkitystä.

Uskoisin siis, että ovat hintansa väärti! Vaikkakaan laadustahan en kyllä tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
pumpattavat pyörät iso miinus

Miten niin? Meillä on yhdistelmävaunuissa ilmakumipyörät ja ainoastaan kerran tai kaksi niitä on tarvinnut pumpata tässä kahden vuoden aikana. Ja ilmakumipyörillä vaunut kulkee paljon mukavammin!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kivan näköiset, mukana varmaan kaikki tarvittava (hoitolaukku, sadesuoja ja hyönteissuoja puuttuu mutta ne nyt ei paljoa maksa).

Mutta mua miellyttää nämä enemmän: http://www.on24.fi/child/turva/rattaat/21383

Paitsi että niissä vissiin on sadesuoja? :D

jep. ne on paremmannäköiset ja näyttää olevan kova koppakin. ne pyärät silti ongelma niissäkin. :whistle:

meillä just tommoset emmaljungat mis on pienet eessä. hangessa on vaikeaa työntää mutta onneks saa työntösuunnan vaihdettuu että isot pyörät menee ensin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
pumpattavat pyörät iso miinus

Miten niin? Meillä on yhdistelmävaunuissa ilmakumipyörät ja ainoastaan kerran tai kaksi niitä on tarvinnut pumpata tässä kahden vuoden aikana. Ja ilmakumipyörillä vaunut kulkee paljon mukavammin!

mulla oli tommoset pyörät ja heti kun paine oli eri niin rattaat alkoi vetää jommankumpaan suuntaan. halvat ku oli niin pyörät oli aina tyhjät. |O ilmakennot paremmat.

Alkuperäinen kirjoittaja vaunut hakusessa:
Moikka!

Oon ostamassa uusia vaunuja vauvalle ja kattelin että halvimmalla lähtis tälläset uutena:

http://www.on24.fi/child/turva/rattaat/21401

Kertoisko joku ensikertalaiselle, että mitä noista ensisilmäyksellä puuttuu tai mitä olis hyvä olla jne. Ainakin näyttää aika pieneltä tuo alakori vaikka kauppareissuja ajatellen. Yleensä nyt halvalla ei kuiteskaan hyvää saa.. Mutta mielipiteitä olis kiva saada! Kiitos!

minusta oikeen mukavannäköiset eikä tosiaan hinnalla pilattu jos vertailee..

Näyttivät ihan hyvältä minusta, mutta vaikea tietenkin sanoa, mitä ovat livenä. Joitakin halpiksia itse aikanaan livenä katselin, ja olivat noin yleisesti ottaen kiikkerämpiä, nitisivät jne. verrattuna kalliimpiin. Mutta ominaisuudet näissä minun mielestäni ovat ihan riittävät. Hyönteissuojan ostaisin itse lisäksi.

Niin joo ja painosta tässä ei tainnut olla mainintaa, mutta sillähän ei aina ole niin väliä (jos ei tarvitse vaunuja paljon nostella).

musta noi oli oikeen passelit.. äkkisestään kaikki paitsi se hoitolaukku ja hyttyssuoja löytyy.. tavarakori oli aika pieni minun makuun...mut meillä onkin oran yhistelmät joissa tosi iso kori. mut ton hintaluokan vaunuiks oikein hyvät.. ainut miinus se ettei voi kokeilla millaset on työnnettäessä.. mut luultavasti ostaisin itekin jos oisin vaunuja hankkimassa

perushalvat vaunut. ei niissä mitään vikaa varmasti ole, luulen että jousitus on aika huono, voipi olla pientä tärinää työntäessä. mutta jos ei halua kalliimpia ostaa, niin noilla pärjää. joskus maksoi vastaavat 350e että...melkein saa laittaa hintaa sinne 500e että saa "laadukkaammat" kaikilta ominaisuuksiltaan.

samaan hintaanhan varmaan saa käytetyt hyvälaatuiset mutta jos nimenomaan haluu uusia. hankalaa on kyllä oikeastaan sanoa ilman kokeilua. mulla on ollu halpikset eikä mitään hyvää sanottavaa. ehkä siks niin kyyninen. :ashamed:

Yhteistyössä