Mielipiteitä näistä rattaista? Kummat olis paremmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on kokemusta vain emmaljungista jotka on yksin istuttavat ja on samaa ikäluokkaa ko noi ekat. Ja kestäneet jo viidellä lapsella ja parhaillaan ollu kolmekkin kyydissä. Pelittää täysillä edelleen.
Tuossa briossahan ei voi vaihtaa työntösuuntaan mut ovat uudemmat...hmm en tiedä sit kummat olis paremmat. Mä varmaan valittisin noi emmaljungat.

Ottasin briot. Sirommat ja kapeemmat. Käytännöllisemmät. En koskaan ole pitänyt emmaljungan ulkonäöstä.
Meillä ollut siis molemmat rattaat, merkit, ei just nuita malleja.

ja mä kun olin aatellu myydä omat tuplat hieman halvemmalla hinnalla varusteineen ja kantokopalla.. :D
ja ne on vielä vuodenvanhatkin vasta tällähetkellä.
noh,itse en maksas ton näkösistä tuota hintaa ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
ja mä kun olin aatellu myydä omat tuplat hieman halvemmalla hinnalla varusteineen ja kantokopalla.. :D

=) Kerroppa lisää. Minkä merkkiset. Ja mistä päin myyt?

Alkuperäinen kirjoittaja TuulenKuiskija:

mä laitan ne myyntiin vasta joulunalla :/

Alkuperäinen kirjoittaja TuulenKuiskija:

mä laitan ne myyntiin vasta joulunalla :/

ok. harmi. Mä tarvisin kahden viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Nuo ekat Emmaljungat ei ole kyllä ceroxit, vaikka otsikossa niin väitetään. Eli niissä ei ole heittoaisaa. Noista vaihtoehdoista ottaisin Briot.

Entäs nuo alemmat emmaljungat?

Nuo alemmat on varmaan Emmaljungan EC2 rattaat, joita ei enää valmisteta. Toiminnoiltaa vastaavat Brion Twinettejä. Niistä kahdesta ottaisin edelleen nuo Briot, näyttävät siistimmiltä.

http://kaksplus.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=649781&PN[0]=list_auction_item&PL[0]=listOwnerBid.php?au_ad=O

siinä on samat kuin noi punamustat emaljungat, kuvien perusteella paremmassa kunnossa ja halvemmat..

Alkuperäinen kirjoittaja siinä on:
http://kaksplus.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=649781&PN[0]=list_auction_item&PL[0]=listOwnerBid.php?au_ad=O

siinä on samat kuin noi punamustat emaljungat, kuvien perusteella paremmassa kunnossa ja halvemmat..

Ei ole samat. Punaisissa on säädettävä työtöaisa, sinisissä ei. Siniset on Emmaljungan Huskyt/Grizzlyt.