Mielipiteitä nimistä Rinja ja Renja? Kaikenlaiset mielipiteet sallittuja. Mikä sopisi toiseksi nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OV
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OV

Vieras
Halutaan tytölle suht. harvinainen suomalaiseen sukunimeen sopiva nimi, joka helppo ja jämäkkä ilman turhia kikkailuja ja väkisin vääntämistä, mutta josta löytyy myös pehmeyttä. =)

Ovat mun mielestä just sellaisia "meidänpä lapsella on tosi harvinainen nimi näitä ei ookaan ku kolmella maailmassa"-väännöksiä. Luultavasti saisi aina olla korjaamassa, että ei ei ole Ronja eikä Reija eikä Rinna eikä Riina...

Tulee mieleen kaunis, siro tummatukkanen ja tummasilmänen tyttö. En osaa valita kahdesta kauniista nimestä kumpi on kauniimpi. Molemmat voisin laittaa omalleki tytölle.

Hyviä nimiehdokkaita!!! Kaikki Liisat ja Sirpat ja Pekat täällä arvostelemassa, joita tuhansia. Tosin mielipidettä kysyttiin! Jospa allekirjoittaneet laittaisi oman nimen viestin perään ja "sana vapaa be my guest ..siitä sitten arvostelemaan. Itse en tykkää omasta nimestäni, että näin. Kuinka monta nimeä on jo väännetty vaikka mistä suomalaisesta tai miksei saisi kääntyä vaikka vähän englantiin? Niin ja tämä.. "Tulee mieleen koira tai kissa tai ruma paha näyttelijä".. Anna mun kaikki kestää. Ymmärrän jos tulee mieleen joku mätäpaise tai mistä saa väännettyä jonkun kiusaamis sanailu tapauksen. Annatte lapselle nimen minkä koette hyväksi, that's it. Itse vaihtaisin✌️