Mielipiteitä ruokavaliostani ja arvaa painoni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Allergisen lapsen takia ei saa jättää itseä heitteille. Kuullostaa hyvälle ,ettei ruokavaliostasi puutukkaan mitään oleellista. Ota avuksi vielä kalanmaksa kapselit ja monivitamiinivalmiste. Jos paino ei mee ainakaan alemmaksi, ja olo on ok, ei siinä mikään auta. Joittenkin pitää olla LUIKKUJA jotta toiset voi olla LÄSKEJÄ.... sellasta se vaan on .t luikku itekki

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Uskon että voisin olla paljon hyvin voivampi, jos painoa saisin lisää! Mutta en enää keksi miten :whistle:

toi sun laittama ruokamäärä on oikeasti tosi pieni, eikä tuolla energiamäärällä kukaan liho.

Mitäs jos liityt johonkin netin painonhallintaryhmään jonne merkataan ylös kaikki mitä suuhun laittaa ja joka kertoo sen mistä se ruokavalio koostuu ja kuinka paljon on saanut energiaa jne? Niitä voi käyttää muuhunkin kuin laihdutukseen

Mulla kans oli lähes nelikymppiseks toi ongelma, et kiloja ei tullut vaik yritin. Nyt ku neljäkymppiä on rikki, muutama kilokin on tullut lisää. Proteiinit pitäis lisätä painoo, joten niitä kannattaa yrittää ruokavalioon lisätä. Lisäks kannattaa siirtyä ruuanlaitossa oikeaan kermaan. Sen voi halutessa keventää maidolla. Ei tuu ees lisäaineita, niinku niistä kaikista kevyttuotteista tulee. Pankaas vaan kattoen niitten E-kirjainten lukumääriä niissä kevytjutuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mulla kans oli lähes nelikymppiseks toi ongelma, et kiloja ei tullut vaik yritin. Nyt ku neljäkymppiä on rikki, muutama kilokin on tullut lisää. Proteiinit pitäis lisätä painoo, joten niitä kannattaa yrittää ruokavalioon lisätä. Lisäks kannattaa siirtyä ruuanlaitossa oikeaan kermaan. Sen voi halutessa keventää maidolla. Ei tuu ees lisäaineita, niinku niistä kaikista kevyttuotteista tulee. Pankaas vaan kattoen niitten E-kirjainten lukumääriä niissä kevytjutuissa.

Lapsi on maitoallergikko, joten ei tule oikeeta kermaa, maitoa tai voita olemaan ruuanlaitossa.

Tuo kalanmaksaöljy lähtee kyllä apteekista seuraavan kerran mukaan :)

Yhteistyössä