Mielipiteitä tästä takista!:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Summer"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";26027566]mummomainen...ellet sit oo mummeli?[/QUOTE]

Mummomainen? Oikeesti? En kyl näe tota minään mummotakkina :O Vai onko muitakin joidenka mielestä mummomainen??

[QUOTE="Summer";26027610]Mummomainen? Oikeesti? En kyl näe tota minään mummotakkina :O Vai onko muitakin joidenka mielestä mummomainen??[/QUOTE]

Ulkoilutakin tyylinen nyt kuitenkin eli ei minusta tyylikas kaupunkitakki, mutta tuon tyylisen kanssa hiihtelen itsekin arkisin:/ Jos on nätti meikki ja tyylikkäät asusteet, niin ihan hyvä tuokin.

Ulkoilutakin tyylinen nyt kuitenkin eli ei minusta tyylikas kaupunkitakki, mutta tuon tyylisen kanssa hiihtelen itsekin arkisin:/ Jos on nätti meikki ja tyylikkäät asusteet, niin ihan hyvä tuokin.

Mitä tarkotat kaupunkitakilla? Mä voisin tuo päällä kyllä kulkea kaupungin kaupoissa shoppailemassa tai mennä kahville. Iltamenoihin sitten eri takki, siis tarkotatko kaupunkitakilla jotain iltatakkia?

Hmmm. Mihin tarkoitukseen ostit tuon, mietin kun puhuit korkkareista. Tuo on ulkoilutakki ja siihen menisi tasapohjaiset kengät vapaa aikana voisi käyttää.

Mutta onko sinulla sitten ns. kauppareissu, pyhätakiksi toinen.

Siis ihan kauppa/kaupunkitakiksi ajattelin. Pihailuun mulla ulkoilupuku. En tarkoittanut varsinaisia korkkareita,vaan jotain korollista nilkkuria tms.nahkatakista tykkäisin kans,mut ku tykkään vaan tietyn mallisista,niin ne sitten hankalan lyhyitä. äh,hankalaa...

[QUOTE="Noo";26027705]Minustakin ehkä jollain tavalla mummomainen. Voisin käyttää lasten kanssa pihalla tai koiran kanssa lenkillä. Ulkoilutakkina siis[/QUOTE]

Lasten kanssa pihalle? :0 Jos laittaisin pihalle lasten kanssa,takki olisi hetkessä sen näköinen että huh huh! Musta on kyllä liian hieno pihatakiksi.

Hyvä arkitakki. En laittaisi korkkaireita, kun tuo on kuitenkin sellainen arkinen. Mutta takki on varmasti monta vuotta hyvä. Oon tykännyt itsekin Espritin takeista ja pari sen merkin takkia on nytkin naulakossa.

en päälleni laittais vaikka maksettais. Tässä on sitä imua jota naisessa pitääkin olla
Gothic_Lolita_Stripes_Jacket&Skirt_2Pcs_CT00092_01.jpg

Yhteistyössä