Mielipiteitä tästä talosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveissa oma talo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, talo ok, mutta oletko koskaan asunut moottoritien lähellä? Käy ihmeessä kuuntelemassa miten kovaksi pauhu nousee kesäviikonloppuisin. Jos siinä on meluvallit ja suojaavaa maastoa, niin ei hätää, mutta muuten huh, ei kiitos.

Ja käy kuuntelemassa pari kertaa sekä seiso pihalla. Tuulen suunta vaikuttaa joskus niin, että ääni on tuplakovempi.

Siisti kuntoiselta näyttää, mutta ite haluaisin avokeittiön, joten remppaa olis tiedossa... ja noi kaapin ovet tekee keittiöstä pimeähkön. Löylyhuoneeseen mä vaadin ikkunan jo ihan tuuletuksen takia :) hintaan en ota kantaa, täältä e tolla hinnalla saa ku koirankopin.

Tosiaan keittiötä kannattaisi avartaa, jos vaan rakenteet antavat myöden. Nyt eteinen on ahdas sumppu, josta ei edes näe olohuonetta (ks. pohjapiirros). Jos haluaa pitää keittiön erillisenä, keittiön ja olohuoneen välistä seinää olisi hyvä edes lyhentää sisääntulonäkymän avartamiseksi. Toivottavasti kyseessä ei ole kantava seinä...

Kph:n ja khh:n lattiakaivoon kurkistamalla saattaa nähdä, miten remontti on toteutettu. Olkaa tarkkana! (Nimim. Siperiassa oppii)

Kuulostaa omaan korvaani aika kalliilta? Vai onko Lahdessa talot yleensäkin tuota hintaluokkaa?

Sauna näyttää jotenkin ahtaalta. Takkahuone kuulostaa omaan korvaani turhalta huoneelta joka on vienyt olkkarilta aika paljon tilaa.

Takkahuone on kai perinteisesti ollut se huone minne pentujen pleikkarit ym on pistetty ettei niitä tarvi olkkarissa kuunnella/katsella. Mutta nyt ne huoneet on vierekkäin, hmmm.

En osaa sanoa muuta ku että itse en kyllä pätkääkään pidä sisäpinnoista. Tuo lakattu kattopaneli, hyi yök!
Ja keittiössä on samanväriset (vai ihan samat??) seinälaatat ku meidän porukoiden samana vuonna rakentaman talon vessassa... :D

Mä tykkäsin just tuosta keittiöstä kun on tuollainen erillinen oikea keittiö, en tykkää,että kaikki olohuoneesa olijat näkee keittiöön. Nyt on sellainen ja ei kiitos uutta sellaista.
Khh ei ole tuossa niin kiva koska pitkulainen, tahtoisin mielummin neliskanttisemman,mutta tuo menettelee.
Terassin on aivan ihana minun mielestä

Yhteistyössä