Mielipiteitä tästä vaunusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.nettikaravaani.com/viewVehicle.php?id_travel_truck=1254541&id_vehicle_type=13&id_make=140&id_model=&id_travel_truck_type=&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=3000&pto=&yfrom=&yto=&search=Hae+%3E%3E&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=13@id_make=140@id_model=@id_travel_truck_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@pfrom=3000@pto=@yfrom=@yto=@search=Hae+%3E%3E

(ja modet voitte poistaa jos tämä on laitonta linkitystä)

Mutta kertokaapa mielipidettä. Vanha on mutta näyttää ihan siistiltä. Ja käyttökelposelta.

Mä arvasin, että on asuntovaunu, koska otsikossa luki "vaunusta" eikä "vaunuista". :D Mut me oltiinkin mun lapsuudessa karavaanareita.

Mut en mä tiä mitä mieltä mä tosta oisin.... en oo asiantuntija.

no mä en tiiä mitään ton sortin vaunusta... en tolla lähtis ainakaan vauvaa työntelee :laugh: Mut siis mikäs siinä, kyllähän vois olla ihan kiva tollanen vaunu?! En tiiä, ku ei tosiaan ole kokemusta, muutaman kerran olen kyydissä ollut pienenä.

Mee kattomaan. Ilmoitus ja kuvat hämää aina. Ihan asialliselta vaikuttaa, ja edullisen oloinen. mut valitettava tosiasia on että kaikki tuon ikäluokan vaunut on lahoja jostain kohtaa. Ihan varmaan on joskus säilytetty taivasalla talven yli. Kosteusmittauksen voi toki teettää. Niin ja itse tykkään enemmän ilmakiertoisesta lämmityksestä. Tuossa näkyy olevan vesikiertoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
Mee kattomaan. Ilmoitus ja kuvat hämää aina. Ihan asialliselta vaikuttaa, ja edullisen oloinen. mut valitettava tosiasia on että kaikki tuon ikäluokan vaunut on lahoja jostain kohtaa. Ihan varmaan on joskus säilytetty taivasalla talven yli. Kosteusmittauksen voi toki teettää. Niin ja itse tykkään enemmän ilmakiertoisesta lämmityksestä. Tuossa näkyy olevan vesikiertoinen.

On aika kaukana ''kävästä'' katsoon.Ollaan tässä katseltu pitemmän aikaa mutta kaikki on niin kaukana.
Tuosta en ymmärrä mitään tuosta lämmitys jutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On aika kaukana ''kävästä'' katsoon.Ollaan tässä katseltu pitemmän aikaa mutta kaikki on niin kaukana.

Noh, sokkonakaan ei voi ostaa, se on karu totuus. Kun vaunuun menee sisälle, haistaa ja näkee paljon sellaista, mitä kuvissa ei ole. JOtenkin ihmetyttää vähän tuo hinta, mitä mä oon kattonu niin nuo on paljon kalliimpia. Eli jotain "outoa" siinä on... En tiedä. Voihan se olla hyväkin. Ilmoituksen yläosassa on laitettu omistajien määrä 2, tekistissä 1. Voi olla vahinkokin tietty...

Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noh, sokkonakaan ei voi ostaa, se on karu totuus. Kun vaunuun menee sisälle, haistaa ja näkee paljon sellaista, mitä kuvissa ei ole. JOtenkin ihmetyttää vähän tuo hinta, mitä mä oon kattonu niin nuo on paljon kalliimpia. Eli jotain "outoa" siinä on... En tiedä. Voihan se olal hyväkin.

Jep ei me sokkona ostettaiskaan.Pisti vaan silmään tuo et oli halvempi ku muut ikäisensä vaunut. jatkamme etsinää.

Siistiltähän tuo vaikutti, mutta vaunun hankinnassa muut asiat taitavat olla tärkeämpiä :) Kannattaa kysellä muiden mielipiteitä oikealta palstalta, esim. http://www.karavaanarit.fi/ tai http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&subcat=61

Yhteistyössä