Mielipiteitä uskottomuusepäilyyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Miehellä on ollut pari vuotta sitten suhde lähellä asuvaan naiseen. Asiasta päästiin yli ja päätettiin jatkaa yhteistä elämää.
Nyt mies on ollut viikon työmatkalla. Ensimmäisenä päivänä jo huomasin, että harjassani oli tukku lähes mustia hiuksia. Ei siis omiani. Kävin läpi omia vieraitani, eikä kukaan heistä ole voinut jättää hiuksia jälkeensä. Kysyin mieheltä puhelimessa, mutta hän ei myöntänyt tietävänsä asiasta mitään. Sen jälkeen päivittäiset soitot olleet jotenkin kylmiä...

Epäilisitkö itse? Ottaisitko vielä puheeksi kun palaa kotiin vai antaisit vain olla ja toivoisit parasta?

Onko teillä miehen kanssa yhteinen hiusharja? Kun puhuit "harjassaNI".

Siis meinaatko, että miehellä olisi ollut teillä kotona joku nainen? Siis harjasi on kotona ollut ja joku mustatukkainen on harjannut sillä?

Oletko miettinyt, oletko ollut niin pois kotoa, että tämä olisi mahdollista?

Kyllä se minun oma harjani on. Oliko tällä siis jotain merkitystä asian kanssa?

Olen vuorotyössä, eli joka viikko niitä "tilaisuuksia" olisi.

Minulla ei ole rakastajaa...ei kaljuuntuvaa eikä muunlaista :)

Haluaisin yhden järkeenkäyvän syyn, miten harjassa voi olla jonkun toisen hiuksia, jos ei kukaan sitä ole käyttänyt.

On yksi, mutta niin pieni ettei vielä kaverit käy.

Sukulaistyttö oli kyllä kylässä, mutta hänkin on vaalentanut hiuksensa. Tätä epäilin siis alunperin, mutta naamakirja paljasti touuden.
Koko harjan kynin puhtaaksi pari viikkoa sitten, eli aikaraja on olemassa.

[QUOTE="vieras";28272684]Oudolta kuulostaa, että nainen haluaisi käyttää toisen hiusharjaa. Itse en ainakaan haluaisi. Ellei sitten ole halunnut miehesi jäävän kiinni.[/QUOTE]

Näitä ajatuksia minullakin.

En ole suoraan valmis uskomaan että hän olisi pettänyt, mutta tiedän samalla ettei se ole mikään mahdottomuuskaan.

Ongelma on lähinnä siinä etten keksi vaihtoehtoista syytä hiuksien ilmaantumiselle.

[QUOTE="vieras";28272701]:D Nyt sitten vaan tsekkaamaan kuka se on. Helppoa kun tietää värin. Luulisi että olet jo selvillä.[/QUOTE]

En mä noin hyvä Sherlock kuitenkaan ole ;) Tummia naisia on aika lailla liikaa tutkittavaksi.

No nyt sä laitat sitten miehesi testiin. Teet kaikenlaisia "ansoja" kotiinne, kun olet töissä. Laitat siis jotain juttuja tietyllä lailla, otat vaikka puhelimeen kuvan, että muistat. Sänky on tietty yks hyvä paikka. Piilotat sinne jotain, tai laitat peiton jotenkin tietyllä tavalla ja kotiin tulessa tarkistat. Sit just vessaan jotain mihin mahdollinen toinen nainen voisi koskea ja siirtää/kokeilla. Yks mihin miehesi tuskin koskee (meillä ei mies ainakaan käytä) on bideesuihku. Käännät jotenkin vinoon ja huomaat heti, jos sitä on joku käyttänyt. Mutta tarviit näitä useampia juttuja, koska miehesi voi sotkea osan suunnitelmista.

Sitten juttelet miehellesi jotain viattomia kommentteja ja heittoja, jotka olisivat ihan hyvää huumoria, jos miehesi omatunto on puhdas. Jos ei ole, hän reagoi heittoihisi jotenkin oudosti. Ja jos jo sanoit, että oli puhelimessa oudon viileä harjakyselyn jälkeen, niin puhuu mielestäni pettämisen/valehtelun puolesta.

Tässä on nyt vitsinä se, että ollaan menossa naimisiin tämän vuoden talvella. Eli jos niin paljon epäilisin, että tuommoisia testejä alkaisin tehdä, niin sitten jo perusin kyllä häät.

Uskon että tunnistaisin pettäjän valheet, kun jo kerran niistä kiinni jäi ihan minun "mutu-tuntuman" vuoksi. En vain haluaisi alkaa tentata toista, jos löytöön onkin joku oikeasti luonnollinen viaton selitys... En haluaisi olla epäluuloinen turhaan.

Poikaystävä kärysi pettämisestä juurikin noin että löysin tummia hiuksia kylppäristä, itsellä vaaleat. sain selville kuka oli, ja soitin tytölle! oli itse huomannut kaapissa harjan missä mun hiuksia ja lähtenyt kotiin, oli luullut miestä sinkuksi...

varmaan on mustatukkainen nainen toivonut että miehesi käryää.

[QUOTE="joo";28272777]no tota, kyllä harjasin. Siellä ei oo mitään sun kamoja esillä muuten. Sanoi et ootte eronnut. Yläkerrassa en käyny, naitiin siinä sohvalla.[/QUOTE]

kerros vielä sohvan väri ja muoto ja miksei miehenkin nimi :)

Alkuperäinen kirjoittaja näimpä;28272785:
Poikaystävä kärysi pettämisestä juurikin noin että löysin tummia hiuksia kylppäristä, itsellä vaaleat. sain selville kuka oli, ja soitin tytölle! oli itse huomannut kaapissa harjan missä mun hiuksia ja lähtenyt kotiin, oli luullut miestä sinkuksi...

varmaan on mustatukkainen nainen toivonut että miehesi käryää.

Miten sä sait sen tytön selville?

[QUOTE="mie";28272784]Tässä on nyt vitsinä se, että ollaan menossa naimisiin tämän vuoden talvella. Eli jos niin paljon epäilisin, että tuommoisia testejä alkaisin tehdä, niin sitten jo perusin kyllä häät.

Uskon että tunnistaisin pettäjän valheet, kun jo kerran niistä kiinni jäi ihan minun "mutu-tuntuman" vuoksi. En vain haluaisi alkaa tentata toista, jos löytöön onkin joku oikeasti luonnollinen viaton selitys... En haluaisi olla epäluuloinen turhaan.[/QUOTE]

Ihan sama tekeekö testejä vai ei, sä olet jo epäilemässä ja löytänyt todisteitakin. Peru siis häät.

Kyllä ne mustatukkaiset miehen ympäruillä on nopeasti katsottu. Siinä on sulle joukko potentiaalisia rikoskumppaneita. Eikö olekin mielenkiintoista? :D

[QUOTE="vieras";28272819]Ihan sama tekeekö testejä vai ei, sä olet jo epäilemässä ja löytänyt todisteitakin. Peru siis häät.

Kyllä ne mustatukkaiset miehen ympäruillä on nopeasti katsottu. Siinä on sulle joukko potentiaalisia rikoskumppaneita. Eikö olekin mielenkiintoista? :D[/QUOTE]

En peru. Lupaan olla realisti tän asian kanssa, mutta en ole ollenkaan siinä vaiheessa, että peruisin.

Mielenkiintoista on se, että sen pari vuotta sitten tapahtuneen pettämisen toinen osapuoli oli todella tummahiuksinen. Koko hius-polemiikki lähti juuri siitä, kun ajattelin, että sama naikkonen on käynyt taas. Sen takia asiasta on vaikea päästää irti, vaikken varsinaisesti usko että mitään olisi tapahtunut.

[QUOTE="kfkfkf";28272840]mut siis sä et ollut kotona kun toi sukulaistyttö kävi? Voihan sillä olla vaikka joku vanha kuva siellä facebookissa?? Tai värjännyt käynnin jälkeen[/QUOTE]

Olin osan ajasta kyllä. Mulla vaan on niin huono huomiokyky, etten ikinä muista ihmisten hiusten, silmien, vaatteiden yms. värejä tai muuta =)

[QUOTE="vieras";28272684]Oudolta kuulostaa, että nainen haluaisi käyttää toisen hiusharjaa. Itse en ainakaan haluaisi. Ellei sitten ole halunnut miehesi jäävän kiinni.[/QUOTE]

Jos haluaa käyttää toisen miestä, niin miksei harjaakin. Ei siinä nyt niin paljon eroa ole, kumman kanssa nuohoaa.

Yhteistyössä