Mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesä-ukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei suhtaudu mitenkään kun ei ole meidän yhteisestä ajasta pois. Joskus kerron pääpiirteittäin jos on ollu hyviä vääntöjä/klassikkoainesta olevia hupailuketjuja, hyviä provoja tms. mutta yleensä en juuri palstan asioista edes puhu.

Ei suhtaudu mitenkään kun ei ole meidän yhteisestä ajasta pois. Joskus kerron pääpiirteittäin jos on ollu hyviä vääntöjä/klassikkoainesta olevia hupailuketjuja, hyviä provoja tms. mutta yleensä en juuri palstan asioista edes puhu.

Meillä samalla tyylillä. Tietää, että vaikka kerron juttuja, niin en meidän elämää raportoi täällä sen kummemmin, kuin mitä jonkun kanssa vaik hiekkalaatikon reunalla.

Ihan samalla tavalla kuin mihinkä tahansa muuhunkin asiaan mitä teen, meillä ei kumpaakaan häiritse toistemme tekemiset. Kummallakin meistä on omaa aikaa vieviä juttua, ja se sopii meille tosi hyvin.

Ei mitenkään. Ei mun miestä kiinnosta mitä mä täällä netissä teen. Joskus jos joku hauska ketju ja naurattaa ääneen, mies kysyy mikä naurattaa ja kun kerron että palstalla olen niin se kiinnostus lopahtaa siihen :D

Yhteistyössä