Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Millanen rasisti sä sannulii sit oikein olet? Heräs ihan uteliaisuus...
ootas linkitän sille mun yhden ainoan rasistisen kommentin joska olen kirjoittanut
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
Peesi tälle! jo nimimerkki kertoo kaiken.
Nomen est omen myös minun kohdallani?
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Mrs. Shillelagh. Tätä asiaa tuskin tarvitsee kovin monelle selittää.
Herra Majuri. Tätäkään ei varmaan tarvitse selittää mitenkään.
Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
...Oon saanu susta vaikutelman, että oot ihan normaali, ...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Millanen rasisti sä sannulii sit oikein olet? Heräs ihan uteliaisuus...
ootas linkitän sille mun yhden ainoan rasistisen kommentin joska olen kirjoittanut
Ai kamala, sähän hurja rasisti olet![]()
Muta yhdestä asiastahan valitettavasti joku aina muistaa muistuttaa...
Tiettyyn rajaan asti minäkin jaksan, mutta jossain menee suvaitsevuudenkin raja, pjärkkeles |O
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Jos rehellisesti sanoa niin en tunne ketään hyvin, mutta kirjoituksen perustella Lunatic on jotenkin vähän hullu ja sekava
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Millanen rasisti sä sannulii sit oikein olet? Heräs ihan uteliaisuus...
Ai kamala, sähän hurja rasisti olet![]()
Muta yhdestä asiastahan valitettavasti joku aina muistaa muistuttaa...
Tiettyyn rajaan asti minäkin jaksan, mutta jossain menee suvaitsevuudenkin raja, pjärkkeles |O
joo, nuoleskele vaan aamuäree tota sannulii vaikka kirjoittikin aivan typerän ja idioottimaisen rasistisenjutun.
ei ole vissiin uskallusta sanoo että oli typerästi ajateltu. jos oli tosissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Koska tämän ketjun otsikko muuttuu:
Rakkaimmat palstalaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä:sannulii, bv , vispilä, hondatyttö ( mikälie on nykynen nikkisä ) ..
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Mrs. Shillelagh. Tätä asiaa tuskin tarvitsee kovin monelle selittää.
Herra Majuri. Tätäkään ei varmaan tarvitse selittää mitenkään.
Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
Tulihan se sieltä. Ainoa vaan, että mielisairautta ei (kai?) mitata sillä, kenen mielipiteistä kukakin tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
Peesi tälle! jo nimimerkki kertoo kaiken.
Nomen est omen myös minun kohdallani?
valitettavasti en ymmärrä latinaa. Oon saanu susta vaikutelman, että oot ihan normaali, jos ketään ihmistä voi yleensäkään normaaliksi kutsua.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jokainen joka kirjoittaa tälle palstalle useamman viestin kuin 200 on päästään vialla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja NIKKINEN NIKKI:Pannukakku stripparin on syytä pitää pienempää ääntä, ettei tarvii alkaa arvostelemaan sinua