K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Minen nuoleskele ketään |O
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuxxxx:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Minen nuoleskele ketään |O
Paitsi närettä vai oloki päre
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
Tulihan se sieltä. Ainoa vaan, että mielisairautta ei (kai?) mitata sillä, kenen mielipiteistä kukakin tykkää.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610337#m18679352
Tsekatkaas toi.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
Tulihan se sieltä. Ainoa vaan, että mielisairautta ei (kai?) mitata sillä, kenen mielipiteistä kukakin tykkää.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610337#m18679352
Tsekatkaas toi.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
Peesi tälle! jo nimimerkki kertoo kaiken.
Nomen est omen myös minun kohdallani?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
Peesi tälle! jo nimimerkki kertoo kaiken.
Nomen est omen myös minun kohdallani?
Liian hienoa ulkomaankieltä:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Eiks se niin mee, et hullu saa olla vaan ei tyhmä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Eiks se niin mee, et hullu saa olla vaan ei tyhmä :xmas:
Eikun, iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä:sannulii, bv , vispilä, hondatyttö ( mikälie on nykynen nikkisä ) ..
Palstaileeko enään ees
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:siis ettekai te minua pidä täysjärkisenä?![]()
![]()
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:siis ettekai te minua pidä täysjärkisenä?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja plörö:siis ettekai te minua pidä täysjärkisenä?![]()
![]()
Ei tuohon voi vastata mitään, paljastamatta omaa tilaansa :saint:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plörö:siis ettekai te minua pidä täysjärkisenä?![]()
![]()
jaa kukas sää oot?
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plörö:siis ettekai te minua pidä täysjärkisenä?![]()
![]()
jaa kukas sää oot?
Sinun huonetoverisi![]()