A
ap
Vieras
Eli mitä mielleyhtymiä teille tulee tietyistä etunimistä? Niin hyvässä kuin pahassakin? Mistä mielleyhtymät juontavat juurensa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Jarit on kauheitaKoulussa oli aikoinaan kamala keltahampainen Jari jne.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Jarit on kauheitaKoulussa oli aikoinaan kamala keltahampainen Jari jne.
![]()
Mun isän nimi on Jari!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Jarit on kauheitaKoulussa oli aikoinaan kamala keltahampainen Jari jne.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Jaanat on lähes poikkeuksetta ilkeitä, eli nimestä Jaana tulee mieleen ilkimys
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Teemut on jotenkin vajaa älyisiä..
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Jarit on kauheitaKoulussa oli aikoinaan kamala keltahampainen Jari jne.
![]()
Sinulla on sitten aika nuori isä. Yleisimmin Jarit on kumminkin syntyneet 60-luvulla.
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Jarit on kauheitaKoulussa oli aikoinaan kamala keltahampainen Jari jne.
![]()
Mutta poikkeus vahvistaa säännön ? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Teemut on jotenkin vajaa älyisiä..
Alkuperäinen kirjoittaja kiskis:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Teemut on jotenkin vajaa älyisiä..
ja Heidit ei opi lukemaan. (ja vajaaälyinen on yhdyssana..)
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Kaikki Kimmo-nimiset, joita olen tuntenut, ovat olleet mukavia, rentoja ja vaarattomia.