Mien oo ikinä IKINÄ millonkaan nähny tuota minun miestä nuin kännissä

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sieltä se tuli pikkujouluista ja ilmeisen hyvin oli ottanu minun neuvosta vaarin ja vetäny kaksin käsin paukkua naamaan, hyvä että jaloillaan pysy :laugh::laugh: Minun veli sen kävi hakkeen kaupungista ja toi kotia, mie olin riemumielin oottamassa ovella että nyt se minun kultimussu tullee nii mies hyvä ko ties missä on :D
Suihkun kautta saattelin peiton alle, sielä se nyt tyytyväisenä tuhisee kissa kainalossa (inhoaa minun kissoja), aamulla on varmasti maanmainio olo ja miehän alan heti kukonlaulun aikaan harjotella ooppera-aarioita ja räiviä tiskejä konneeseen :saint:

Juu, olen hiljaa. Koko yön ja koko aamun ja varmaan päivänki. :D

[QUOTE="mie";22549347]tulipa hän jo aikaisin kotiin! :)[/QUOTE]

Jo se on päivällä lähteny, ei harrasta tuota viinan juontia niin eipähän se jaksa kovin kauaa :D Muut oli puheista päätellen jatkanu kapakkaan mut se oli päättäny tulla oman kultansa luo :heart: Ihana ukko :heart:

[QUOTE="Vilma";22549379]:D...mitä ilmeisimmin miehelläsi oli onnistuneet pikkujoulut, jos huominen jälkipeli ei nyt niin onnistunut sitten olekaan....

Hoitele huolella :).[/QUOTE]

Vien sille tuopillisen vettä yöpöyvälle, ja buranaa. Ja päivällä krapulaseksiä ja ehkä jos saan veljen vaimon suostuteltua avuksi niin tehen pitsaa krapularuuaksi. Riittäkkööt. :popcorn:

[QUOTE="vieras";22549448]Päivällä krapulaseksiä jos saat veljenvaimon suostuteltua avuksi. Jepajepajee![/QUOTE]

tässä kohtaa muakin alkoi hirvittää!

tilaa pizza puhelimella oven taakse.

Ei tänne mettään tilata pitsaa oven taakse jos ei kylmänä halua ja maksaa itteänsä kipeäksi. En pessy sitä suihkussa, ihan ite se sielä kävi koska halusi, hygieeninen mies kun on... Onhan se toki kiva että jotku akat antaa ukkojensa maata tupakan ja viinanlemusena puhtaissa lakanoissa mut minun mies sentäs tajuaa itekki ettei se ole mukavaa :popcorn:

sinä oot hyvä vaimo :) mä kun inhoan passata krapulaista ukkoa, vaikka tuokin nyt ottaa ehkä 2kertaa vuodessa... Jotenkin vaan inhottaa palkita mies siitä että on juonut ihtensä huonoon kuntoon :D

Mulla on itellä päihdetausta ja kyllä tuo mies on minusta aina niin hyvän huolen pitäny että mielellään mie sitä passaan yhen päivän kerran vuojessa :D No muutenki kyllä mutta siis... niih... Yks krapulapäivä vuojessa :D
Mulla nyt taakse jäänyttä elämää viinakset ym mutta muistan kyllä aina ja ikuisesti sen ihmisen joka teki jokasesta krapulasta siedettävän ja annan samalla mitalla takasin :heart:

Hehhehehe :D
Mun mies tuli pari vuotta sitten baarista kotiin, avasin oven niin hän otti kaksi huteraa askelta ja läsähti eteisen lattialle suorin jaloin. Sanoin vaan "tervetuloa kotiin" ja laitoin peiton päälle. Enpä ole ikinä nähnyt niin kovassa humalassa, harvemmin edes vähän hiprakassa :D

Aamulla sanoin että kannattaa varmaan mennä sänkyyn ja hän vastasi "vettä". :laugh:

Hehhehehe :D
Mun mies tuli pari vuotta sitten baarista kotiin, avasin oven niin hän otti kaksi huteraa askelta ja läsähti eteisen lattialle suorin jaloin. Sanoin vaan "tervetuloa kotiin" ja laitoin peiton päälle. Enpä ole ikinä nähnyt niin kovassa humalassa, harvemmin edes vähän hiprakassa :D

Aamulla sanoin että kannattaa varmaan mennä sänkyyn ja hän vastasi "vettä". :laugh:

:D Täällä on ollu samat tunnelmat ne kerrat mitä tuo on juonu :D Se muuttuu niin superhyper romanttiseksi kännissä, selvänäki on jo nii ihanan romanttinen toisinaan :D
Kerran olen pistäny eteiseen sen kainaloon nukkuun ko en saanu sitä liikkeelle, olin itekki sillon ihan tuubassa ja mitäpä tämmönen pikkuakka vois reilu satakiloselle lihaskimpulle, ei mittää. Peitto päälle ja nukkuun vaan :D

Yhteistyössä