Mies ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Tilanne on se, että mies haluaa joka ikinen ilta harrastaa seksiä.
Itse olen raskaana rv16 ja ois joskus ihan kiva vaan mennä nukkumaan, kun aamulla on herätys.
Jos ei tee mieli, niin mies "loukkaantuu"! Seuraavaks alkaakin "noh ehkä tää on sitä tässä kun sua ei koskaan kiinnosta" :O
Siis eikai nyt joka ilta tarvii harrastaa jos ei vaan nappaa. 4 krt viikossa on mulle ihan ok. Eniten ahditaa noi "mä jätän sut jutut"
Ja muutenkin kun mies sattuu välillä kuuluu tähän sarjaan. Vähän räplätään alapäätä ja kiskotaan kalsarit päältä ja huolehditaan vaan omasta tyydytyksestä.
Ja sit vielä ihmetellään miksi se on mun osalta väkinäistä.
KUITENKAAN mies ei halua asiasta puhua, koska se ei puheella parane....
En mä nyt todellakaan yli 8-vuoden parisuhdetta halua tän takia jättää.

Just.. eli jos mun ei tee joka ilta mieli sen takia, että mies saa tyydytyksen olen pihtari.
Mun kropalla ei oo mitään merkitystä ?!?
Mä en vaan voi sietää sitä, että ensin ronkitaan ja sitten äkkiä kalsarit pois.
Muuten ei sitten voi koskea, Silloin kyllä ollaan ollaa lähellä kun halutaan paneskella.
Mä haluan muutakin läheisyyttä, ja eikä sen mun mielestä tarvii johtaa aina siihen seksiin!

[QUOTE="Miisa";29876382]Joo, muttakun oon pari kertaa sanonu etten jaksais...
Kk sisällä kolme kertaa! OLEN niin pihtari kuulemma.
Eikä mies edes suostu puhumaan. Koska ei ole mitään puhuttavaa- Mun mielestä on puhuttavaa ja paljonkin tossa vaiheessa.[/QUOTE]Jos ei saa kolmene iltana kuukaudessa pillua, niin antaa mennä. Vittu jos ukko on niin pösilö, niin et oikeesti menetä mitään vaikka toteuttaa uhkauksensa. Ja lyön vaikka vetoa että ei se minnekään uskaltaisi lähteä, on vain huomannut että saa heti kun heittää uhkauksen ilmaan, tuntee itsensä erinomaisen tärkeäksi kun suostut vaikka ei kiinostaisikaan. Pidät pääsi ja et suostu kerran ei kiinosta, parisuhteessakaan ei ole pakko olla aina halukas.

Raskaus on toivottu ja ennestään jo kaksi lasta.
Kuulemma sen jälkeen kun raskauduin MUA ei kiinnosta. Ja siis, ei todellakaan ole olut jokailta seksiä!
Jossainvaiheessa oli kerran viikossa, ja parempaa sekin oli kuin tuo ronkkiminen 10sekunnin "paneminen"
Itse olen sitä mieltä, että voitas miehen kanssa kahdestaan käydä jossain, ja nauttia toisistamme.
Ennen siis mies pelasi joka ilta yömyöhään, mutta siihen tuli stoppi kun sanoin että ei aikuiset pelaa pelejä 24/7!

Miehesi pitäisi kasvattaa munat. Tollanen kiristäminen ei kuulu herrasmiehelle ja miehiselle miehelle yhtään. Toisaalta säkin voisit jotenkin tulla vastaan sitten kun hän lupaa lopettaa tuon käytöksen. Harmi kun tuollaisen miehen olet ottanut kun on miehiä (kuten mä :)) jotka ei noin vois ikinä käyttäytyä.

Ei mikään kiva mies. Älä suostu jollei huvita ja katsot mihin johtaa. Jos se uhkailee, niin voithan sä kysyä, tarviiko pakkausapua. En jaksais tuollaista yhtään.

[QUOTE="mies1";29876522]Miehesi pitäisi kasvattaa munat. Tollanen kiristäminen ei kuulu herrasmiehelle ja miehiselle miehelle yhtään. Toisaalta säkin voisit jotenkin tulla vastaan sitten kun hän lupaa lopettaa tuon käytöksen. Harmi kun tuollaisen miehen olet ottanut kun on miehiä (kuten mä :)) jotka ei noin vois ikinä käyttäytyä.[/QUOTE]
Miten ap:n pitäisi tulla vastaan jos nytkin seksiä on joka päivä, poikkeuksellisesti kolmena päivänä kuukaudessa ei ollut? Tok tok.

Ja siis miehen mielestä se riittävä hellyys on sitä että ennen aktia annetaan muutama pusu ja räpläillään.
En mäkään nyt mitään "jokapaikassa kuhertelua" halua, mutta ihan vaan sellasta halimista ja suukottelua kotona ilman että sen pitää johtaa AINA seksiin.
Vaadinko mä liikaa muka?
Ja siis en tiiä missä maailmassa tuo elää, mutta hänen mielestään jokapvä kuuluu harrasta seksiä!
Itse olen aina ajatellut niin että - Ei se määrä vaan laatu ?
Ja kun miehen mielestä suhteessa ei oo mitään järkeä, jos ei saa jokapä.
Ja vielä ihmettelee miks se seksi on niin väkinäistä.... Ööö miksiköhän? Jos mun pitää jokailta ajatella että "taas on pakko alistua, ettei vaan mies suutu"
Ei meidän suhde ole todellakaan aina ollu tällanen.

[QUOTE="Miisa";29876708]Vaadinko mä liikaa muka?

Ja vielä ihmettelee miks se seksi on niin väkinäistä.... Ööö miksiköhän? Jos mun pitää jokailta ajatella että "taas on pakko alistua, ettei vaan mies suutu"
Ei meidän suhde ole todellakaan aina ollu tällanen.[/QUOTE]

Vaadit todennäköisesti mieheltäsi liikaa, mutta et sen suhteen mitkä odotukset sinulla on parisuhteen ja seksin suhteen.

Miksi miehesi pitäisi ajatella samalla tavalla että laatu korvaisi määrän?

Miksi sinun pitää alistua? Miksi mies ei saa suuttua tai mitä tapahtuu jos hän suuttuu?

[QUOTE="Miisa";29876708]Ja siis miehen mielestä se riittävä hellyys on sitä että ennen aktia annetaan muutama pusu ja räpläillään.
En mäkään nyt mitään "jokapaikassa kuhertelua" halua, mutta ihan vaan sellasta halimista ja suukottelua kotona ilman että sen pitää johtaa AINA seksiin.
Vaadinko mä liikaa muka?
Ja siis en tiiä missä maailmassa tuo elää, mutta hänen mielestään jokapvä kuuluu harrasta seksiä!
Ei meidän suhde ole todellakaan aina ollu tällanen.[/QUOTE]

No harmi kun tulit valinneeksi tuollaisen, koska ei seksin pitäisi olla _ainoa_ tapa olla lähellä. Miehet kuten mä tykkää muustakin :) Mutta esim. populaarikulttuurihan ei hirveästi miehen hellyyttä pidä esillä. Ja ehkä naiset itsekin ovat hiukan haluttomia ylistämään helliä miehiä, sen verran vaikutusta ja kysyntääkin perinteisemmällä - siis vähemmän intohimoisella ja enemmän seksikeskeisellä - miehen mallilla yhä on.

Olisiko miehellä muussa elämässä jotain kiireitä tai lukkoja, jos hän aiemmin on antanut arvon myös enemmän hellyydelle? Yleensä jos joskus on ollut noin niin se ei ilman syytä katoa. Muistatko itse helliä häntä? Jne.

Kuitenkin ehdottomasti väärin mennä miehen kiristykseen mukaan eli jos ei pillua tule niin lähden. Tosi väkivaltaista suhteelle sellainen, molemmilla sukupuolilla väärin kiristäminen näin herkissä asioissa.

Pidän mahdollisena että mies jää itse paitsi jotain hellyyttä jne. ja yrittää pillun saannilla saada sitä, saada susta jonkinlaista otetta paremmin. Eli olettekohan henkisesti liian etäällä toisistanne.

[QUOTE="mies1";29876758]Kuitenkin ehdottomasti väärin mennä miehen kiristykseen mukaan eli jos ei pillua tule niin lähden. Tosi väkivaltaista suhteelle sellainen, molemmilla sukupuolilla väärin kiristäminen näin herkissä asioissa.

Pidän mahdollisena että mies jää itse paitsi jotain hellyyttä jne. ja yrittää pillun saannilla saada sitä, saada susta jonkinlaista otetta paremmin. Eli olettekohan henkisesti liian etäällä toisistanne.[/QUOTE]

Suosittelen ap:lle yhteistä löytöretkeä miehen sielunmaisemaan.

[QUOTE="mies1";29876758]Kuitenkin ehdottomasti väärin mennä miehen kiristykseen mukaan eli jos ei pillua tule niin lähden. Tosi väkivaltaista suhteelle sellainen, molemmilla sukupuolilla väärin kiristäminen näin herkissä asioissa.

Pidän mahdollisena että mies jää itse paitsi jotain hellyyttä jne. ja yrittää pillun saannilla saada sitä, saada susta jonkinlaista otetta paremmin. Eli olettekohan henkisesti liian etäällä toisistanne.[/QUOTE]

Olen puhunut miehen kanssa että haluan läheisyyttä. JA haluan sitä muulloinkin kuin hänellä on vain yksi asia mielessä.
Ja heti olen pihtari, jos en yhtenä iltana halua antaa.
Saan kuunnella haukkumista, ja nälvimistä. Jos makaan haarat levällään sängyssä niin ollaan tyytyväisiä. Ei sen niinkään kuulu mennä. Ennemminkin seksin pitäis olla sponttaania. Eikä suunniteltua tyyliin -Nyt pestään hampaat, mennään sänkyyn, mies tunkee kätensä haaroihin, vähänaikaa siinä "hieroo" ja alkaa nylkyttää...
Tulee mieleen jokin suoritus joka on PAKKO tehdä!

Oletteko yrittäneet puhua siitä miksi mies haluaa joka päivä ja miten hän kokee tilanteen jos tulee torjutuksi? Osaako mies esim. vasta siihen miksi pettymys torjutuksi tulemisesta on niin suuri että hän mieluummin lähtee (uhkaa lähteä)?

Yhteistyössä