V
Voi ei
Vieras
[QUOTE="Miisa";29876807]Olen puhunut miehen kanssa että haluan läheisyyttä. JA haluan sitä muulloinkin kuin hänellä on vain yksi asia mielessä.
Ja heti olen pihtari, jos en yhtenä iltana halua antaa.
Saan kuunnella haukkumista, ja nälvimistä. Jos makaan haarat levällään sängyssä niin ollaan tyytyväisiä. Ei sen niinkään kuulu mennä. Ennemminkin seksin pitäis olla sponttaania. Eikä suunniteltua tyyliin -Nyt pestään hampaat, mennään sänkyyn, mies tunkee kätensä haaroihin, vähänaikaa siinä "hieroo" ja alkaa nylkyttää...
Tulee mieleen jokin suoritus joka on PAKKO tehdä![/QUOTE]
... ei rakastelulta! Saatko itse siitä mitään kun oot noin turhautunut? Miksi suostut tollaseen? Se voi olla paljon parempaa, sellaista että haluat itsekin sitä joka päivä
vaikka tottakai on päiviä lilloin ei huvita, ja raskaana väsyttää kyllä välillä ihan hirveesti ja silloin on kyllä varmasti halutkin välillä hakusissa. Eikö miehesi ymmärrä mitä on olla raskaana vaikka teillä on jo kaksi lasta ennestään? Silloin pitää naista ennemminkin helliä ja yrittää rentouttaa, välillä ihan muutenkin kuin "seksin avulla". Ja sitten vielä kysyn, miksi hän ei ole valmis puhumaan? Vastaus ei voi olla et ei ole mitään puhuttavaa jos kerran sinun mielestäsi on. Älä anna miehesi romuttaa sua vaan elä elämääsi niin että itsekin saat nautintoa läheisyydessä.
Ja heti olen pihtari, jos en yhtenä iltana halua antaa.
Saan kuunnella haukkumista, ja nälvimistä. Jos makaan haarat levällään sängyssä niin ollaan tyytyväisiä. Ei sen niinkään kuulu mennä. Ennemminkin seksin pitäis olla sponttaania. Eikä suunniteltua tyyliin -Nyt pestään hampaat, mennään sänkyyn, mies tunkee kätensä haaroihin, vähänaikaa siinä "hieroo" ja alkaa nylkyttää...
Tulee mieleen jokin suoritus joka on PAKKO tehdä![/QUOTE]
... ei rakastelulta! Saatko itse siitä mitään kun oot noin turhautunut? Miksi suostut tollaseen? Se voi olla paljon parempaa, sellaista että haluat itsekin sitä joka päivä