Mies ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Miisa";29876807]Olen puhunut miehen kanssa että haluan läheisyyttä. JA haluan sitä muulloinkin kuin hänellä on vain yksi asia mielessä.
Ja heti olen pihtari, jos en yhtenä iltana halua antaa.
Saan kuunnella haukkumista, ja nälvimistä. Jos makaan haarat levällään sängyssä niin ollaan tyytyväisiä. Ei sen niinkään kuulu mennä. Ennemminkin seksin pitäis olla sponttaania. Eikä suunniteltua tyyliin -Nyt pestään hampaat, mennään sänkyyn, mies tunkee kätensä haaroihin, vähänaikaa siinä "hieroo" ja alkaa nylkyttää...
Tulee mieleen jokin suoritus joka on PAKKO tehdä![/QUOTE]

... ei rakastelulta! Saatko itse siitä mitään kun oot noin turhautunut? Miksi suostut tollaseen? Se voi olla paljon parempaa, sellaista että haluat itsekin sitä joka päivä ;) vaikka tottakai on päiviä lilloin ei huvita, ja raskaana väsyttää kyllä välillä ihan hirveesti ja silloin on kyllä varmasti halutkin välillä hakusissa. Eikö miehesi ymmärrä mitä on olla raskaana vaikka teillä on jo kaksi lasta ennestään? Silloin pitää naista ennemminkin helliä ja yrittää rentouttaa, välillä ihan muutenkin kuin "seksin avulla". Ja sitten vielä kysyn, miksi hän ei ole valmis puhumaan? Vastaus ei voi olla et ei ole mitään puhuttavaa jos kerran sinun mielestäsi on. Älä anna miehesi romuttaa sua vaan elä elämääsi niin että itsekin saat nautintoa läheisyydessä.

Oletteko yrittäneet puhua siitä miksi mies haluaa joka päivä ja miten hän kokee tilanteen jos tulee torjutuksi? Osaako mies esim. vasta siihen miksi pettymys torjutuksi tulemisesta on niin suuri että hän mieluummin lähtee (uhkaa lähteä)?

Olen yrittänyt puhua. Ei kuulemma ole mitään syytä puhua...
En tiiä millasessa maailmassa toi oikein nykyään elää?
Munyks ystäväkin sanoi että vaikka on itse tosi seksuaalinen, niin ei silti jokapvä tarvitse harrastaa. Ja muutenkin miehelle on tullut jotain outoja juttuja.
se haluu että käytän huvikseen jotain hajusiteitä :D Luulin sitä oikeesti vitsiks!!
Mut yks pvä se alko siitäkin valittaa. MIKSI käyttäisin sidettä, kun ei ole menkkoja ?
Totesin vaan, että outo fetissi kyllä. Mä oon vielä tosi herkkä kaikille siteille yms. kutisee paikat heti...

[QUOTE="Miisa";29876912]Olen yrittänyt puhua. Ei kuulemma ole mitään syytä puhua...
En tiiä millasessa maailmassa toi oikein nykyään elää?
Munyks ystäväkin sanoi että vaikka on itse tosi seksuaalinen, niin ei silti jokapvä tarvitse harrastaa. Ja muutenkin miehelle on tullut jotain outoja juttuja.
se haluu että käytän huvikseen jotain hajusiteitä :D Luulin sitä oikeesti vitsiks!!
Mut yks pvä se alko siitäkin valittaa. MIKSI käyttäisin sidettä, kun ei ole menkkoja ?
Totesin vaan, että outo fetissi kyllä. Mä oon vielä tosi herkkä kaikille siteille yms. kutisee paikat heti...[/QUOTE]

Älä ihmeessä laita mitään hajusiteitä kun niistä tulee hiiva. Tietkö, mä en vaan jaksaisi noin omituisen miehen kanssa elää.

[QUOTE="joo";29876919]Joko olet provo tai sitten miehesi on hullu.[/QUOTE]

Arvaa mitä mä toivon ? että olisin provo!
En ikävä kyllä ole. Olen alkanut miettiä, että onko miehellä narsismia?
yms...

[QUOTE="Miisa";29876931]Arvaa mitä mä toivon ? että olisin provo!
yms...[/QUOTE]

Siis miehesi haluaa että käytät siteitä että niihin tulee pillusi haju ja annat ne miehelle?

[QUOTE="Miisa";29876912]Olen yrittänyt puhua. Ei kuulemma ole mitään syytä puhua...[/QUOTE]

Sen toki taisit kertoa jo aikaisemmin että sinä olet yrittänyt puhua, mutta lähinnä tarkoitin ehkä sitä oletko yrittänyt kuunnella miestäsi. Kuunteleminen on toki vaikee jos toinen ei halua (/koe osaavansa) puhua tai esim. kertoa syitä siihen miksi uhkailu/kiristys tuntuu parhaimmilta keinoilta toimia. Onko mies aikaisemmin puhunut siitä mitä esim. seksi hänelle merkitsee tai miten hän kokee/tuntee kun tulee torjutuksi?

Älä ihmeessä laita mitään hajusiteitä kun niistä tulee hiiva. Tietkö, mä en vaan jaksaisi noin omituisen miehen kanssa elää.

Sitä mä oon yrittäny sanoa sille! Muuta mä kuulemma vaan nipotan ja valitan!!
Eilen sanoin, että ettii itelleen naisen joka tohon suostuu!!
Ja siihenmäkin haluan tutustua!
Salettiin miehellä on joku ihme ongelma mistä ei halua puhua.
Aikasemmin käyttäyty noin kun töissä oli kurjaa. Lopetti siellä ja aloitti toisessa paikassa. 6kk oli taas tosi hyvin kaikki yms..
Jossain vaiheessa (2v) sitte mies dokas jokaviikonloppu, mutta sekin loppu kun tajus että ei nähdä mua ja lapsia ikinä.
NYt saa välillä oikein tuputtaa, että lähtee ulos.
Noh, ehkä tää selviää... tänään en päästä sitä mihinkään ennenkun on puhuttu.
Hommaan lapsille vaikka hoitjan, että saadaan asiat selvitettyä.
En ole luovuttaja. Ollaan kuitenkin selvitty tosi vaikeista jutuista. Lapsen menetyksestä, miehen siskonkuolemasta, hänen masennuksesta, mun selkäleikkauksesta...

[QUOTE="Miisa";29876931]Arvaa mitä mä toivon ? että olisin provo!
yms...[/QUOTE]

Ei kai sillä väliä ole, onko sillä narsismia, vaan sillä on väliä, että haluutko sä elää noin? Jos tohon hommaan ei kerran saada tolkkua vaan se vaan jatkaa olemasta omituinen. Kun oot synnyttänyt, saatko olla silloinkaan rauhassa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="joo";29876939]Siis miehesi haluaa että käytät siteitä että niihin tulee pillusi haju ja annat ne miehelle?[/QUOTE]

Ei, vaan että laitan housuihin ihan normaalisti.
Sitten tyyliin ennen pökkimistä haistelee housujen läpi.
Ja siis ymmärtäisin ton, jos en ikinä kävis pesulla :D
Mutta tää on oikeasti jo noloa touhua.......

Ja siis miten mä voin kuunnella miehen mielipiteitä jos puhu?
Tai ainoa asia mitä puhuu "sä oot pihtari, ja et ikinä halua"ja se ikinä on "kun et tänään halua"
MUTTA, kuitenkin esim miehelläni on oikeus kieltäytyä.. kyllä hänkin on sanonu joskus "ei jaksais nyt, aamulla aikanen herätys"
Enkä mä siitä herpaannu tai ala haukkumaan. Toivotaan hyvää yötä ja aletaan nukkuu!

Mies keksi joskus ton hajuside jutun kun mulla oli menkat loppusuoralla.
Tajus, että ne tuoksuu hyvälle ja sai jotain ihme kiksejä niistä.
Ja siis vahingossa ostin joskus tollasia, ja nyt niitä pitäis käyttää huvikseen.

[QUOTE="Miisa";29876947]Ollaan kuitenkin selvitty tosi vaikeista jutuista. Lapsen menetyksestä, miehen siskonkuolemasta, hänen masennuksesta, mun selkäleikkauksesta...[/QUOTE]

Onko mies niistä selvinnyt? Ja miten hän puhuu noista asioista jos tiedä hänen niistä selvinneen?

[QUOTE="Miisa";29876966]Mies keksi joskus ton hajuside jutun kun mulla oli menkat loppusuoralla.
Tajus, että ne tuoksuu hyvälle ja sai jotain ihme kiksejä niistä.
Ja siis vahingossa ostin joskus tollasia, ja nyt niitä pitäis käyttää huvikseen.[/QUOTE]

siis kerro mikä on hajuside. Mitä ostit vahingossa?

miten se tajus että mikä tuoksuu hyvälle? En tajua.

Tiiätkö kauppassa side hylly. On libresseä yms.
Side joka on hajastettu! Miehen kanssa oltiin jossain landella silloin ja se siin jotain hassutteli pöristeli mun mahaan. Sitten se tajus että ne siteet tuoksuu jollenkin. Se jotenkin innostu siitä hajusta....

Miehen kanssa ollaan puhuttu menetykset ja niistä on kohta 8-vuotta aikaa.
Ja siis meillä ei ollut vuosiin mitään ongelmia.
Jossain vaiheessa kun yhdet tutut alko kehuskelee niiden seksielämällä meille, mies alko valittaa mulle.
Kaverit kuulemma harrastaa jokapvä yms... Ennen oltiin tyytyväisiä tilanteeseen, että harrastettiin 3-4 krt viikossa, tai kun mieli teki. Ei ollu sellasta PAKKO jokailta.
Tai viikonloppusin joka aamu.

nykyään myydään semmosia ihan järkkyjä pikkuhousunsuojia, joihin on lisätty hajustetta. Ensinnäkin se on epämiellyttävä se haju siinä, semmoinen kauhea mummohajuvesi ja toisekseen mulle tuli hiiva ainakin kun ostin niitä, vahingossa minäkin. Nykyisin meillä mieskin tietää, että pitää osaa varoo niitä nimenomaisia ettei vaan osta. En tiedä mikä kuningasidea on myydä semmoisia edes. Ja pidän kyllä erittäin omituisena henkilöä jonka mielestä ne on miellyttäviä. yäks.

nykyään myydään semmosia ihan järkkyjä pikkuhousunsuojia, joihin on lisätty hajustetta. Ensinnäkin se on epämiellyttävä se haju siinä, semmoinen kauhea mummohajuvesi ja toisekseen mulle tuli hiiva ainakin kun ostin niitä, vahingossa minäkin. Nykyisin meillä mieskin tietää, että pitää osaa varoo niitä nimenomaisia ettei vaan osta. En tiedä mikä kuningasidea on myydä semmoisia edes. Ja pidän kyllä erittäin omituisena henkilöä jonka mielestä ne on miellyttäviä. yäks.

Niin on munkin mielestä on tosi epämielyttävä! Ja siis tästä mies ei suostu puhumaan.
Eilen sanoinkin, että eti itelles muija joka kulkee rätit housuissa 24/7 ja esittele se mullekkin sitten.
En muutenkaan tajua, milloin seksistä tuli tällanen ongelma?
Tai miksi siitä tehdään ongelma? Tajuisin kaikki ne haukut jos mies oikeesti sais juhannuksena ja jouluna...

Nii, mitäpä sitä suhdetta jättämään kun on jo 8-vuotta katellut itsekästä paskaa, niin miksei sitten loppuelämää. Tyhmyys on monasti ihmisen oma valinta.

Eihän sitä erotakaan tarvitsisi, jollei äijä olisi niin keskenkasvuinen ettei kykene edes juttelemaan asioista järkevästi.

Tod näk kun sanot seuraavan ulinan kohdalla "joo erotaan vaan" niin sillä muuttuu ääni kellossa ja alkaa anelemaan takaisin. Ei se uhkailu ole kuin keskenkasvuisen lapsen kiukuttelua. Ja jos olisikin jotain pohjaa niin kuka tuommoisella "kumppanilla" mitään tekee.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mitä saat itse tullaisessa suhteessa? Puhut pökkimisestä - ei kuulosta että itse nauttisit! Miksi suostut elää noin?

Joo no sellaseks mä sen koen... harvemmin mies vaikuttaa siltä, että sitä kiinnostais mun fiilikset.
Mut kat pääasia että se saa. Ja ihemttelee vielä, miks mä makaan kun lahna!
Mä en vaan halua sitä samaa hemmetin kaavaa.
Kouritaan alapäätä, revitään alkkarit jne...
Mä haluisin että siihen tilanteeseen mennään luonnolisesti.
Tyyliin ensin halailua, suutelua jne... sellaista se meillä ennen oli. Ja on vielä ehkä kerran kk tollaista.
JA siis mies kokee asian niin, että hänessä ei oo mitään vikaa! Mussa ainoastaan.
Jos haluan puhua, vastaus on : "ei tässä oo mitään puhuttavaa, parempi että mä lähen"

[QUOTE="Miisa";29877153]
Jos haluan puhua, vastaus on : "ei tässä oo mitään puhuttavaa, parempi että mä lähen"[/QUOTE]

Vastaa siihen, että hyvä on, lähde vain.

Miten kerkiätte joka päivä harrastamaan seksiä jos on lapsia? meillä 6v lapsi menee nukkumaan n klo 21.30 ja herää n klo 6.30 niin tuo on ainoa aika harrastaa seksiä.

[QUOTE="niin";29876725]Ei mutta itse en ainakaan jaksaisi jäädä 3 pienen lapsen yh.ksi niin eipä tuossa paljoa vaihtoehtoja ole.[/QUOTE]

Mä taas jaksaisin paremmin kolmen pienen lapsen yh:na, kuin lapsettomana tollasen miehen kanssa.

[QUOTE="Miisa";29877153]Joo no sellaseks mä sen koen... harvemmin mies vaikuttaa siltä, että sitä kiinnostais mun fiilikset.
Mut kat pääasia että se saa. Ja ihemttelee vielä, miks mä makaan kun lahna!
Mä en vaan halua sitä samaa hemmetin kaavaa.
Kouritaan alapäätä, revitään alkkarit jne...
Mä haluisin että siihen tilanteeseen mennään luonnolisesti.
Tyyliin ensin halailua, suutelua jne... sellaista se meillä ennen oli. Ja on vielä ehkä kerran kk tollaista.
JA siis mies kokee asian niin, että hänessä ei oo mitään vikaa! Mussa ainoastaan.
Jos haluan puhua, vastaus on : "ei tässä oo mitään puhuttavaa, parempi että mä lähen"[/QUOTE]

Eli miks suostut tollaseen? Hän uhkaa lähteä, musta kuulostaa siltä että se olisi sun voitto.

Yhteistyössä