Mies alko taas ryyppäämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jasanopahasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jasanopahasti

Vieras
Mies alko taas ryyppäämään, niin totesin sille että "sä oot kännissä". Tiiättekö mitä se vastas? Se sano et "niin oonki ja sä oot ruma... huomenna mä oon selvä, mutta sä oot silti vittu ruma" :O

Luulen että se sun rumuus ei nyt asiassa ole se pääpointti? Kauanko ajattelit kattella miestä, joka taas alko ryyppäämään? Tiäkkö, mun mies ei ala koskaan ryyppäämään, arvaakko miksei? En huolinut ittelleni juoppoa miestä!

Juu.. Kyseessähän on Churchillin heitto eräälle hienostodaamille joka sanoi juurikin noin Churchillille.
Ei kannata ottaa trolleihin yksyhteen mallia maailman tunnetuimmista jutuista :D

Winston Churchill istui protokollan mukaisesti parhaat päivänsä nähneen kreivittären vieressä. Kreivitär, johon Churchill ei kiinnittänyt mitään huomiota, totesi:"Minusta tuntuu, että te olette epäkohtelias." Winston vastasi tähän todeten:"Ja minusta tuntuu, että te olette ruma." Kreivitär suuttui ja jatkoi:"Minusta tuntuu, että te olette juovuksissa.". Siihen Churchill totesi:"Voi olla, että minä olen juovuksissa, mutta huomenna minä olen selvä, vaan te olette huomenna edellene ruma."

Yhteistyössä