Mies antoi keikalla nuoren naisen hinkuttaa takapuoltaan itseensä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ämmä

Vieras
oltiin siis yhdessä keikalla. tungoksen takia oli hyvin täyttä, mutta ei niin täyttä, ettei mahtuisi yhtään siirtymään. seisottiin miehen kanssa lähes vierekkäin. no miehen edessä oli sellainen nuori nainen, joka vatkasi takamustaan koko ajan mieheni reisiin ja etumukseen. nainen oli lyhyt, mieheni taas on tosi pitkä.

keikan jälkeen otti ihan älyttömästi päähän, koska mieheni seisoi ja katseli keikkaa kuin ei mitään. sitten tiuskaisin, että miksi annoit sen naisen ketkuttaa itseään, niin mies esitti ensin, ettei tiedä mistä puhun. sitten sanoi, ettei siinä ollut mitään seksuaalista (kun kysyin että oliko tappi tanassa..). Uskoisitteko? loukkaantuisitteko vastaavassa tilanteessa, että miehenne antaisi jonkun naisen tehdä noin? nainen oikeasti jammaili keikan mukana ja tuskin tahallaan miestäni hinkkasi, mutta liike oli aivan kuin jossain panossa...

No kyl mie varmaan suuttusin... Meillä kyllä isäntä ei tuommosta päästäs tapahtumaan. Mut myö kyl usein keikoilla käydes seisotaan niin, et mies seisoo mun takana. Ihan jo sen takia et mie oon lyhyt ja mies pitkä ni on turvamuurina ettei kukaan tuu päälle...ja onhan se mukava ku oma kulta pitää kiinni :)

jos se muija oli vielä lyhyt ja sun mies on pitkä niin miten helvetissä sen muijan perse ylettys sun ukkos etumuksen kohdalle :)

Olisit ite sanonu sille muijalle et sua moinen haittaa, jos kerran haittas sua eikä sun miestäs

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
jos se muija oli vielä lyhyt ja sun mies on pitkä niin miten helvetissä sen muijan perse ylettys sun ukkos etumuksen kohdalle :)

Olisit ite sanonu sille muijalle et sua moinen haittaa, jos kerran haittas sua eikä sun miestäs

Jospa mies meni oikein kyykkyyn, että osuis kohille.

Eihän sitä kyl tiedä :)

Öö, no helposti, jos mies on 190cm ja nainen reilusti lyhyempi. Mutta ei mikään kääpiö kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Öö, no helposti, jos mies on 190cm ja nainen reilusti lyhyempi. Mutta ei mikään kääpiö kuitenkaan.

Roikkuuko sun miehen vehkeet polvissa?

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Jos nainen hinkkasi täysin vahingossa, niin yhtä paljon väliä kuin puolella puupennillä! :headwall: :attn:

no enpä mä sitä naista syytä, vaan miksi mies ei liikahtanutkaan vaikka nainen vatkasi takamustaan häneen koko ajan (siis kaikkien nopeiden biisien ajan). ja mies vielä väitti aluksi, ettei huomannut koko naista. tarviiko valehdella.

olisin loukkaantunut jos mies olisi vaan katsellut tilannetta eikä yhtään yrittänyt siirtyä, eihän toisten puolisoihin kosketa :o
eikä nyt tarkoita normaalia halaamista, kättelyä tms B)

muoks, eli ei naisen syy :) mutta olisi luullut miehen siirtyvän

Yököttävää tuollainen, siis miehesi puolelta! Vastaavia tilanteita voisi kuvitella myös naisen kohdalle. Olisikohan miehesi silloin tietämätön ja asiaan neutraalisti suhtautuva? Jos ihan vanhigossa vaan joku vähän hinkkaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja janssoni09:
olisin loukkaantunut jos mies olisi vaan katsellut tilannetta eikä yhtään yrittänyt siirtyä, eihän toisten puolisoihin kosketa :o
eikä nyt tarkoita normaalia halaamista, kättelyä tms B)

Jos mies olisi sen siirtymisen jälkeen vahingossa hinkannut omalla takapuolellaan vaikkapa jonkun miehen housunetumusta. Mistä sitä tietää? :whistle:

En ymmärrä näitä juttuja. Miks olit itse hiljaa siinä tilanteessa ja katsoit vain, kun joku ämmä hinkkaa peräänsä sinun mieheen?!?
Kyllä itse olisin kysäissyt kohtuu reippaasti, et minkä vuoks sitä perää pitää hinkuttaa siihen mun ukkoon...!?:snotty: Eiköhän tilanne olisi ollut sillä ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
En ymmärrä näitä juttuja. Miks olit itse hiljaa siinä tilanteessa ja katsoit vain, kun joku ämmä hinkkaa peräänsä sinun mieheen?!?
Kyllä itse olisin kysäissyt kohtuu reippaasti, et minkä vuoks sitä perää pitää hinkuttaa siihen mun ukkoon...!?:snotty: Eiköhän tilanne olisi ollut sillä ohi.

No enpä kehdannut siinä alkaa riehumaan. Mun MIEHEN vikahan se oli. Ja olen loukkaantunut, kun ei siirtynyt. Mutta ihan eniten kilahdin kun väitti ettei huomannut koko juttua. Just joo, hyväperäinen nainen vatkaa voimakkaasti siinä kiinni miehessä takamustaan, eikö sitä muka MIES huomaa?

Yhteistyössä