mies ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu ja ville
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu ja ville

Vieras
syyttää mua asioista jotka oikeastaan on aiheuttanut itse.

minulla on ollut tarve kuullä että mies haluaa mua,että olen kaunis ja ihana(tai ihan mitä vaan) olen kertonut tämän miehelle jo vuosia sitten,mies ei ole silti koskaan näitä sanonut.

jos itse sanoin miehelle että haluan häntä, olet komea,ihana tms. mies ei ikinä sanonut takasin:niin sinäkin(eikä mitään muutakaan). Minä ihan vilpittömästi tunsin niin,mutta aloin tahallaan tekemään töitä sen eteen etten sano miehelle mitään kivaa, koska aina mua loukkasi se että mies ei mitään sanonut takasin.

Nyt sitten mies valitti kuinka en näe mitään hyvää,enkä kehu häntä koskaan. valitan vaan jos joku on pielessä.

aivan niin teen, mutta mies on tehnyt niin vuosia(ensimmäisten kuukausien jälkeen).

minä olen pyytänyt jo monta vuotta sitten että sanoisi mulle ääneen sen mitä hyvää näkee/mistä pitää minussa. sanoisi edes joskus,mutta ei sano ikinä.

minä taas sanon joka kuukausi, mutten enään joka päivä,koska mies ei sano mitään ikinä takaisin.

syyttää siis nyt minua asiasta jota itse on tehnyt aina, ja asiasta joka itseasiassa aiheutuu siitä että koskaan tähän positiiviseen palautteeseen ei mies mitenkään reakoinut. eikä anna sitä koskaan minulle,vaikka olen pyytänyt.

latoin miehelle takas viestin että onko tullut ajatelleeksi sitä ettei kukaan halua kehua toista jos ei ikinä saa mitään takaisin, se loukkaa aika paljon(ainakin minua)

enpä saanut vastausta

Yhteistyössä