Mies baarissa - mua pelottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aina samanlaista, kauhea tunne mahanpohjassa asti. En osaa olla miettimättä ja jossittelematta että mitä siellä voi tapahtua. Kenen kanssa se voi siellä hengata, tanssia ja pettää. Mitään - ei yhtään mitään - syytä oo tämmöseen, mutta en vaan pysty olemaan rennosti ja nauttia tästä yksinäisyydestä.
On tää ehkä kymmenessä vuodessa vähän helpottanut, mutta pahalta tuntuu siltikin vielä joka kerta kun hän baariin lähtee. Ja käy ehkä viis kertaa vuodessa jossain miesten kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
jostain se tunne herkästi hiipii, vaikka luottas ja olis itsevarma muuten..

Niin hiipii. Lapsuudesta. Kun kaikki on levinnyt ja hajonnut, eikä minkäänlaista pysyvyyttä ole ollut elämässä.

Nyt sitten pelkään että omakin elämä leviää, ja suhde. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieraisiin menevä ja pettävä mies ei ole murehtimisen arvoinen asia. Menee jos on mennäkseen. Ei kannata olla noin kiinni.

No sepä. Kun mies ei todellakaan ole vieraisiin menevä, vaan täysin luottamuksen arvoinen.

Mulla sama. Mun mies on kylläkin pettäny mua vuosia sitten. Ja mun isä petti aikanaan äitiä monesti ja perhe hajos. Ja sit mulle sanotaan, että mun pitäis vaan luottaa... Luotanhan mä TÄYSIN, ku ei oo kännissä / baarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Oon ihan samanlainen... :ashamed:

ja täällä yks lisää... vaikkei aihetta olekaan antanu. :|

Neidit hyvät, itseluottamusta lisää, ja luottamusta puolisoon. Toivottavasti ette sentään pilaa miehen iltaa soittelemalla tms. parkumalla miehen perään kun hän lähtee...

Jos mun puolisollani olisi tuollaisia tuntemuksia en voisi kiusata häntä tahallani menemällä toistuvasti. Joko jäisi menemättä tai lopettaisin suhteen.

Onko toistuvaa mennä n. viis kertaa vuodessa? Minusta ei. Eikä se mitään kiusaamista ole, haluan itekin oppia elämään tän asian kanssa, pakkohan mun on!

mulle iski tänään ihan kauhea tunne. Ollaan oltu 6v yhdessä ja mies kyllä käynyt ehkä 4kertaa vuodessa kaljottelemassa jossain. Ei välttämättä ees baarissa vaan saunomassa. Nyt halus lähtee koko vkonlopuks reissuun ja se oli ok. Mutta sitten vaan mielikuvitus laukannut koko illan. Kun ex-mies oli kanssa 5v ihan ok ja sitten 5vuoden jälkeen petti ja petti senjälkeen aina. Rupesin kaikkee kuvitteleen että mussa on joku vika että ajan miehet toisten syliin. Vaikka mitään syytä tuosta miehestä ei ole epäillä. No opinpahan taas että ei tarvi ainakaan itsestäänselvyytenä tuota pitää. Mutta kaikkea sitä vaan alkaa miettiin.

Jos mun puolisollani olisi tuollaisia tuntemuksia en voisi kiusata häntä tahallani menemällä toistuvasti. Joko jäisi menemättä tai lopettaisin suhteen.

5 krt vuodessa ei nyt hirveen "toistuvasti" ole...

Ap:n kannattaisi todella analysoida mistä pelot kumpuaa ja pyrkiä sitten järjellä eroon niistä.

Vieraisiin menevä ja pettävä mies ei ole murehtimisen arvoinen asia. Menee jos on mennäkseen. Ei kannata olla noin kiinni.

Samaa mieltä, kun nyt viimein vasta tämän tajusin. Pettihän se. Mut elämä on valintoja.

Mulla ei ole mitään lapsuustraumoja, mutta yhdistin sen tunteen yhden entisen suhteen traumoihin. Ex-mies tuli humalassa kotiin baarista ja sai useimmiten raivarin. Tai sit se kun toinen exä jätti tulematta kotiin kokonaan, eikä tietenkään puhelimella kiinni. Ne oli niin kauheita hetkiä sydän rinnasta hakaten odottaa, mitä tuleman pitää, että ei nyt ihme vaikka vähän pientä traumaa puskee.
Oisko sullakin jotain tällaista menneisyydessä? Joku syy miksi olet joskus pelännyt yöllä?
Vai onko se vain tuo pettämisen pelko?

Alkuperäinen kirjoittaja hrr:

Neidit hyvät, itseluottamusta lisää, ja luottamusta puolisoon. Toivottavasti ette sentään pilaa miehen iltaa soittelemalla tms. parkumalla miehen perään kun hän lähtee...

En pilaa, mies kyllä tietää mun ajatukset, ollaan niistä ehkä miljoonasti puhuttu. Hän tietää ja ymmärtää miksi mun on vaikea luottaa. Tai kyllähän mä luotankin tavallaan, mutta pelkään silti. Viestejä laitetaan ehkä pari aina illan aikaan, mutta se ei iltaa pilaa. Koska silloinkin laitetaan jos mä oon yksin liikenteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ebr:

Ap:n kannattaisi todella analysoida mistä pelot kumpuaa ja pyrkiä sitten järjellä eroon niistä.

No onhan. Toistuu viisi kertaa vuodessa ja nähtävästi joka vuosi. Ei menemisessä ole mitään pahaa, mutta mua todella ahdistaisi jättää oma rakas tuskasena odottamaan. Aika kylmää peliä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sepä. Kun mies ei todellakaan ole vieraisiin menevä, vaan täysin luottamuksen arvoinen.

Ehkä joku terapia olis paikallaan? Ahdistavaa varmaan tuollainen murehtiminen.

Alkuperäinen kirjoittaja ebr:

Kyllä, kymmenen vuotta takana ja parempaan suuntaan on menty kuitenkin tässä asiassa. Pitkä matka on varmasti kyllä edessäkin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja SaagaK:
Mulla ei ole mitään lapsuustraumoja, mutta yhdistin sen tunteen yhden entisen suhteen traumoihin. Ex-mies tuli humalassa kotiin baarista ja sai useimmiten raivarin. Tai sit se kun toinen exä jätti tulematta kotiin kokonaan, eikä tietenkään puhelimella kiinni. Ne oli niin kauheita hetkiä sydän rinnasta hakaten odottaa, mitä tuleman pitää, että ei nyt ihme vaikka vähän pientä traumaa puskee.
Oisko sullakin jotain tällaista menneisyydessä? Joku syy miksi olet joskus pelännyt yöllä?
Vai onko se vain tuo pettämisen pelko?

Lapsena oli eroja, vanhempien uusia puolisoita, muuttoja paikasta toiseen jne. Ei mitään pysyvyyttä, eikä luotettavaa ihmistä.

En mä ainakaan soittele! :D Juu itseluottamuksen puutetta tää on.. Ja puoliso ei ole kyllä antanut aihetta epäillä.

Minä myös olen samanlainen epävarma. Koskaan ei ole mies antanut syytä epäillä, vaan päinvastoin on kaikin puolin kunnon mies.

En kyllä tosiaankaan miestä tällä terrorisoi, enkä soittele perään.
Silloin hermostun, jos mies ei ole oletettuun aikaan kotona, ja niin on sovittu että yöksi tullaan aina kotiin ja jos kestää pidempään, niin pitää ilmoittaa.

Ja meillä minä käyn enemmän ulkona ja mies on aikamoinen kotihiiri :ashamed: