K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ebr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mun puolisollani olisi tuollaisia tuntemuksia en voisi kiusata häntä tahallani menemällä toistuvasti. Joko jäisi menemättä tai lopettaisin suhteen.
5 krt vuodessa ei nyt hirveen "toistuvasti" ole...
Ap:n kannattaisi todella analysoida mistä pelot kumpuaa ja pyrkiä sitten järjellä eroon niistä.
No onhan. Toistuu viisi kertaa vuodessa ja nähtävästi joka vuosi. Ei menemisessä ole mitään pahaa, mutta mua todella ahdistaisi jättää oma rakas tuskasena odottamaan. Aika kylmää peliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Oon ihan samanlainen... :ashamed:
ja täällä yks lisää... vaikkei aihetta olekaan antanu. :|
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ebr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mun puolisollani olisi tuollaisia tuntemuksia en voisi kiusata häntä tahallani menemällä toistuvasti. Joko jäisi menemättä tai lopettaisin suhteen.
5 krt vuodessa ei nyt hirveen "toistuvasti" ole...
Ap:n kannattaisi todella analysoida mistä pelot kumpuaa ja pyrkiä sitten järjellä eroon niistä.
No onhan. Toistuu viisi kertaa vuodessa ja nähtävästi joka vuosi. Ei menemisessä ole mitään pahaa, mutta mua todella ahdistaisi jättää oma rakas tuskasena odottamaan. Aika kylmää peliä.
Miksi ahdistaisi? Kun tietää, että hyvää se vaan tekee sille puolisollekin opetella olemaan yksin. Ja samalla kasvattaa sitä luottamusta. Joka kerta sitten baari-illan jälkeen on niin helpottunut olo, ja taas vähän vahvempi että hyvin meni, eikä mitää sattunut tai tapahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei omalle miehelle saa soitella kesken poikien iltaa. Muistakaas nyt kaikki akat ettei soitella miehille kesken kallisarvoista omista akoista rauhoitettua iltaa. Muistakaa muistakaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä miksi vaivaudut edes avautumaan asiasta, jos kerran mitään ongelmaa ei edes ole. Niele typerä pelkos.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei omalle miehelle saa soitella kesken poikien iltaa. Muistakaas nyt kaikki akat ettei soitella miehille kesken kallisarvoista omista akoista rauhoitettua iltaa. Muistakaa muistakaa.
Mites jos mies soittaa mulle?
Kyllä itekin joskus tyttöjen illasta saatan soittaa kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja SaagaK:Mä yleensä yritän vaan parhaani mukaan keksiä itselleni tekemistä ja kohdistaa ajatukset jonnekin muualle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei omalle miehelle saa soitella kesken poikien iltaa. Muistakaas nyt kaikki akat ettei soitella miehille kesken kallisarvoista omista akoista rauhoitettua iltaa. Muistakaa muistakaa.
Ja kehtaa pilata sun tyttöjenillan? Törkee mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Pai:Onko miehesi koskaan millään tapaa antanut aihetta pelkoosi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei omalle miehelle saa soitella kesken poikien iltaa. Muistakaas nyt kaikki akat ettei soitella miehille kesken kallisarvoista omista akoista rauhoitettua iltaa. Muistakaa muistakaa.
Ja kehtaa pilata sun tyttöjenillan? Törkee mies.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Jos mä oisin tollanen niin oisin varmaan jo hermoraunio kun mies kumminkin käy melkein joka viikko baarissamut onneks en oo, kaipa tuo ite osaa pitää järjen päässä ettei mun tarvi alkaa holhoamaan ja leikkimään aikuisen miehen äitiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mun mies viettää baarissa noin viisi iltaa/yötä viikossa. On siis mun onneni, etten sen suuremmin ajattele mitään tuollaisia...
Kurjaahan tuollainen on, siis ap:lle itselleen, kun järki sanoo ettei oo mitään syytä pelätä, mutta pelko tulee silti :/ . Onneksi mies on luottamuksen arvoinen, ja ilmeisesti ymmärtää myös vaimoaan tämän asian suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Jos mä oisin tollanen niin oisin varmaan jo hermoraunio kun mies kumminkin käy melkein joka viikko baarissamut onneks en oo, kaipa tuo ite osaa pitää järjen päässä ettei mun tarvi alkaa holhoamaan ja leikkimään aikuisen miehen äitiä...
Onneks mun mies ei käy joka viikko baarissa.
Ei mun tunteiden vuoks, vaan ihan muuten vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta sun miehes ei taida olla humalassa?
On kurjaa todellakin, enkä haluaisi olla tällainen.Työtä teen (ja tehdään miehen kanssa), että suhteessa myös tämä puolii saadaan hiottua kuntoon. Mies on jaksanut kaikki mun tyhmät luulot ja epäilyt, sanoo vaan aina että "sittenpähän näät ajan kuluessa, että mä en tästä mihinkään lähde".
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ei oo humalassa, mun mies on siis töissä baarissa, ja työvuoron päätteeksi saattaa istua iltaa jonkin aikaa (esim. eilen istui 1,5 h). Juo jotain ehkä kerran kuussa.
Mun mielestä on hienoa että sä "päästät" miehen viihteelle kuitenkin, peloistasi huolimatta. Sulla on ilmeisen ihana mies myös, kun saat häneltä tukea eikä hän naura tai ärsyynny pelkosi takia. Hyvä siitä vielä tulee![]()