Mies ei anna mun lähte baariin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En mää jaksa enään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulisin että tuo helpottaa, kun olet ihan oikeasti pari kertaa käynyt ja mies näkee ettei siinä ole mitään kummallista. Voi olla että on pyöritellyt päässään kaikki mahdolliset kauhukuvat siitä mitä KAMALAA voisikaan sattua. Ihan nyt vaan normaalisti meikkailet siinä ja lähdet ja tulet kiltisti kotiin "virkistyneenä" ja hyväntuulisena :) Vaikka mies mököttäisikin niin älä tee asiasta numeroa. Näin siis itse toimisin, enhän mie sitten tiedä mitä muuta tuossa on...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Vedä kauheet lärvit kotona miehen nenän edessä, soita musiikkia kovaäänisesti ja tanssi! :xmas: Myös laulaminen suositeltavaa, epävireisyys ei haittaa.
:xmas:

Muuten hyvä, mut mulla ei oo ku 2 kaljaa :D Kaveri just laitto viestiä et saattaa saada mulle kyydin keskustaan, mut ei varmaan pois. Meen kaverille yöks jos en saa kyytiä pois!
Nyt mä en alistu nyt!!! Ja varmasti lähen! :)

kai siellä sentään taksit kulkee..? Mä meen aina niillä.

Mulla kuuden vuoden kokemus miehestä joka oli niin sairaalloisen mustasukkainen etten tuona aikana käynyt baarissa kuin kolme kertaa... Muuten muka kaikki hyvin mutta tuo oli jo vähän liikaa. Ei se etten päässyt baariin riekkumaan (vaikka juuri olinkin 18 täyttänyt) mutta se luottamuksen puute! Ettei mikään riittänyt häntä vakuuttamaan että ihan tosi olisin mennyt sinne vain kavereiden kanssa juttelemaan tyttöjen juttuja ja tanssimaan. No kaksi vuotta mietin eroa ja lopulta lähdin ja päivääkään en ole katunut. (Meillä ei tosin ollut lapsia joten lähteminen sen puolesta helpompaa)
Nykyinen mies kehottaa lähtemään bailaamaan ja jopa kuskaa pyydettäessä. Ikinä ei ole perään soitellut tai seuraavana aamuna ollut naama norsun vitulla. Toki hänkin käy n. kerran kuukaudessa tai parissa itsekkin baarissa kavereiden kanssa mutta hyvin viihtyy myös viikonloput kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
älä ap ruikuta vaan lähde, jos tahdot kapakkiin.

Se vissiin meni jo. Toivottavasti. :whistle:

Musta on fiksua neuvotella asioista parisuhteessa, noin niinku yleensä. Mutta että "ei anna" toisen tehdä jotain... Naurettavaa.

no kyllä mäkin suuttuisin miehelle jos sen ois tärkeämpää päästä baariin kuin viettää iltaa kaksin mun kanssani(jos kerran lapsetkin ois toisten hoidettavana)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
no kyllä mäkin suuttuisin miehelle jos sen ois tärkeämpää päästä baariin kuin viettää iltaa kaksin mun kanssani(jos kerran lapsetkin ois toisten hoidettavana)

Niin että miehesi ei siis ikinä pääse baariin? Tai minnekään yksin, omien kavereidensa kanssa?
Etkö säkään ikinä tapaa kavereitasi yksinäsi?

Ihan kuin mun ex.
Oli ite menossa joka hemmetin vkl ja aina sillä oli sama laulu "sä saat mennä sitten ens vkl, mä katon lapsia". Joopa. Sitten joskus, kun sanoin että noniin, nyt on mun vuoro niin se nosti aivan kauheen metelin. Kiros ja haukkui ja huusi ja uhkaili. Itketti koko sen ajan kun uhallakin meikkasin ja laitoin hiuksia. Jos tästä kaikesta sodasta huolimatta pääsin lähtemään, se ei antanut mun nukkua kun tulin takas ja aamulla oli mun noustava lasten kanssa, äijä jatkoi uniaan.

Onnea vaan nykyiselleen.

huh! Henkistä tukea täältä!

En ymmärrä miksi minä en saisi lähteä baariin (viimeksi 3kk sitten) mutta mies juo vähintään perjantaisin, sanoin mitä tahansa. Syynä on kuulemma se, että oon poissa koko yön ja tuun vasta seuraavana päivänä takaisin kotiin. HÄN käy aina vain lähipubissa ja lähtee VASTA 19:00. Ahaa. Mua ei kiinnosta istua lähipubissa vaan haluan nähdä kavereita ja ne asuu 100km päässä. Ja se, että meen perjantaina töiden jälkeen, 3-vuotias lapsi ei näkis mua koko päinänä. Se on tässä kuulemma se suurin ongelma.

Kova tenttaus että paljonko juon ja kun kerroin niin vastauas on "älä valehtele!". Jos sanon että vedän ihan kunnon kännit niin mies huutaa että humalassa et seuraavana päivänä lasta kuskaile autossa anopilasta kotiin (hänen mukaan pitää hakea viimeistään klo 11 pois). Jos sanon että otan muutaman valkkarin "mitä siellä baarissa tehdään, meinaatko tosiaan istua vaan ja olla juomatta, sen kun näkis!" AAArrrrrgh! Vittu mikä mies.

Nyt on tilanne että hän ei hoida lasta, eikä tosiaankaan anoppikaan, kenen kanssa olen jo lapsen hoitamisesta sopinut. Aikoi soittaa huomenna äidilleen ja sanoa että lapsi ei tule yöksi. "kuuntele nyt mitä sanon ja tee valintas tarkkaan". Tekis mieli perua, mutta oon peruuttanut niin monet kerrat että ei mulla oo kohta mitään kavereita mitä nähdä.

Yhteistyössä