Mies ei halua enää seksiä kanssani, koska olen liian lihava...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en taida rakastaa miestäni enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en taida rakastaa miestäni enää

Vieras
Ei kuulemma ota eteen, koska mulla on painoa liikaa. Pituuteni on 164,5 cm ja painoa on 67 kg. Ymmärrän toki, että pudotettavaa on. Mutta en kyllä rumanakaan itseäni pidä. Mies haukkuu painoani, minua, kyllästymistään kaikkeen jne.

Takana on vaikea raskaus (selkärankaan tuli häikää mahan painon takia + en pystynyt liikkumaan kunnolla), joka tuotti painoa yli 25 kg. Pudottanut olen yli 20 kg, eli 5 kg jäljellä lähtöpainoon. Lapsi on 1,5 vuotias. Käyn salilla n.1-2 krt vko ja pari kertaa viikossa reippaalla pitkällä kävelylenkillä. Paino putoaa nyt tosi hitaasti, mutta putoaa kuitenkin. En laihduta aktiivisesti enää. Seksiä ei ollut lainkaan raskauden 3-4 viimeisenä kuukautena, koska mies ei pitänyt raskaana olevaa naista haluttavana.

Pidän huolta itsestäni, eli meikkaan ja pukeudun muodikkaisiin vartalolleni sopiviin vaatteisiin. Kasvot on kait nätit, koska lähtöpainossani seurustelin aikoinaan kahdestikin miehen kanssa, joka on tehnyt mallintöitä.

Minä ajattelin lähteä vieraisiin, jos joku tällaisen läskin huolii.

Tajuat varmaan itse, että miehesi on ääliö ja sinä et ainakaan enää ole lihava. Älä alennu itseäsi haukkumaan ja surkuttelemaan tuollaisen paskaläjän takia.

sun miehellä on päässä vikaa ja jos kerran haukkuu sua niin taitaa siellä päässä olla myös kusta :attn:

sitäpaitsi sä et ole lihava ja jos sulla on vaan 5kg jäljellä lähtöpainoon niin sä näytät jo nyt suunnilleen samalta kuin ennen raskauttakin. aika kumma kun sillon kelpasit kuitenkin..

Ja höpöhöpö, et ole lihava! Jos ukolla on seisokki-ongelma, niin helppohan se on vaimokkeen syyksi laittaa.. Ja aivan varmasti kelpaat muillekin, muttei se taida olla ratkaisu tuohon ongelmaanne, pitäskö keskustella asiasta syvemmin ukkelisi kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tajuat varmaan itse, että miehesi on ääliö ja sinä et ainakaan enää ole lihava. Älä alennu itseäsi haukkumaan ja surkuttelemaan tuollaisen paskaläjän takia.

Tarpeeksi kauan kun joku haukkuu, ei enää jaksa itsekään pitää itsestään...

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
Ja höpöhöpö, et ole lihava! Jos ukolla on seisokki-ongelma, niin helppohan se on vaimokkeen syyksi laittaa.. Ja aivan varmasti kelpaat muillekin, muttei se taida olla ratkaisu tuohon ongelmaanne, pitäskö keskustella asiasta syvemmin ukkelisi kanssa?

peesi. vika ei kyl nyt oo sussa vaan ukossas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tarpeeksi kauan kun joku haukkuu, ei enää jaksa itsekään pitää itsestään...

Sen kuvan tuosta viestistä jo sain. Sinä ET ole lihava ja jos se ukkosi ei osaa sinua kohdella hyvin, niin ehkä sun kannattaisi katsoa muualle. Tsemppiä. Sinä tarvitset nyt jonkun irl, joka kertoo sulle ihan kasvotusten, että et ole lihava ja ruma. Onko miehesi sitten itse ulkonäöltään täydellinen? En usko.

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:

Juu, olen yrittänyt saada sen terapiaan. Saatiin jopa aika perheneuvolaan, joka piti sitten perua, koska miehellä kuulemma oli liian kiirettä töissä. Nyt kun sanoin, että mennään yksityiselle, ei suostu maksamaan sitä.

Kerro miehelle, että sinä et ainakaan aio seksielämääsi lopettaa. Sinä harrastat seksiä kun mieli tekee, oli mies paikalla tai ei. Voi sitten lukea rivien välistä ja suhteuttaa käytöstään siihen.

Ettei miehellä olisi seisokkiongelmia, ja siitä häpeissään yrittää laittaa sen sinun syyksesi? Ohjaa mies lääkäriin. Vaikka itsehän en kyllä tuollaiselle ääliölle enää edes antaisi.

Teoriassa ymmärrän, koska ei itseänikään sytyttäisi jos miehestäni ykskaks tulisi ylipainoinen. Tosiasia kuitenkin on, että raskaus jättää jälkensä eikä pienen lapsen kanssa laihdutus ole helppoa.

Jomman kumman on yritettävä toista ymmärtää, mieluiten molempien toisiansa.

Kerro miehelle, että sinä et ainakaan aio seksielämääsi lopettaa. Sinä harrastat seksiä kun mieli tekee, oli mies paikalla tai ei. Voi sitten lukea rivien välistä ja suhteuttaa käytöstään siihen.

Ettei miehellä olisi seisokkiongelmia, ja siitä häpeissään yrittää laittaa sen sinun syyksesi? Ohjaa mies lääkäriin. Vaikka itsehän en kyllä tuollaiselle ääliölle enää edes antaisi.

Olen yrittänyt ohjata lääkäriinkin sen terapian lisäksi, mutta ei hää suostu menemään. Kyse on kuulemma siitä, että hänen pitää käydä kuntosalilla, ja se lisää testosteronin tuotantoa. Mutta salilla hän ei laiskuuttaan jaksa käydä kuin n. kerran viikossa. Niin ja toinen syy on siis minun lihavuus siihen, että ei seiso.

mä kyllä ymmärrän miestäsi siinä mielessä, että miehille visuaalisuus on seksissä todella tärkeätä, paljon tärkempää kuin naisille ja naisen lisäkilot voivat tosiaan karistaa seksuaalista mielenkiintoa miehellä

sanoisin miehelle, että yritän laihduttaa ja yrittäisin myös, kuntoilkaa vaikka yhdessä

Alkuperäinen kirjoittaja niin...:
Teoriassa ymmärrän, koska ei itseänikään sytyttäisi jos miehestäni ykskaks tulisi ylipainoinen. Tosiasia kuitenkin on, että raskaus jättää jälkensä eikä pienen lapsen kanssa laihdutus ole helppoa.

Niin. Ap:han on yrittänyt, pudottanut 20 kg ja käy kuntosalilla. Vain 5 kg aloituspainoon, ja vieläkään ei miehelle kelpaa. Kyllä sen miehen puolelta pitäis ymmärrystä ja rakkautta tulla nyt.

Haloo ja halolla päähän!! Eihän ap ole edes ylipainoinen! Ja jos lapsi on yhdessä tehty ja saatu, niin kyllä varmasti siinä muuttuu sekä mies, että nainen ja useimmiten myös jonkinverran fyysisesti...

Niin. Ap:han on yrittänyt, pudottanut 20 kg ja käy kuntosalilla. Vain 5 kg aloituspainoon, ja vieläkään ei miehelle kelpaa. Kyllä sen miehen puolelta pitäis ymmärrystä ja rakkautta tulla nyt.

Juu, olen minä yrittänyt kyllä. motivaatiota ei vain enää ole, koska en jaksa jatkuvaa haluttomuutta, haukkumista ja ulkonäköni soimaamista. Varsinkaan kun ei se mieskään mikään varsinainen adonis ole.

Olen yrittänyt ohjata lääkäriinkin sen terapian lisäksi, mutta ei hää suostu menemään. Kyse on kuulemma siitä, että hänen pitää käydä kuntosalilla, ja se lisää testosteronin tuotantoa. Mutta salilla hän ei laiskuuttaan jaksa käydä kuin n. kerran viikossa. Niin ja toinen syy on siis minun lihavuus siihen, että ei seiso.

Musta vähän tuntuu, että sillä ei seiso, vaikka olisit 20kg laihempi. Eli kyllä nyt on ongelma siellä miehen omassa miehuudessa. Ole huoletta julma takaisin, aina kun mies alkaa vittuilemaan ylipainosta, jota sinulla ei kyllä edes ole, sano sille, että pääs kii eunukki. Täällä ei impotenssit huutele.

Ole huoletta julma takaisin, aina kun mies alkaa vittuilemaan ylipainosta, jota sinulla ei kyllä edes ole, sano sille, että pääs kii eunukki. Täällä ei impotenssit huutele.

Hi hii :laugh: Tuo oli hyvä, pitäis itsekin käyttää kun mies pihtailee...

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
sun mies on kusipää

Niin mustakin alkaa tuntumaan siltä. Jaksoin jotenkin vielä vähän aikaa sitten ajatella siitä lämpimästi, mutta en taida enää jaksaa...

taitaa ukolla olla oikeasti vaan potenssiongelmia ja häntä se hävettää niin paljon että syyttää sinua. Tosi lapsellista ja typerää alkaa haukkumaan ihmistä, joka on hänelle oman lapsen maailmaan tuonut!

No, tätä rataa se paino ainakin tippuu. Järkytyin viime haukkumisesta niin paljon, että en oo voinut oikein syödä tänään. Söin 2 palaa ruisleipää aamulla ja lounaaksi kasviskeittoa. Nyt vaan on pahoinvoiva olo, eikä huvita laittaa mitään suuhun. Luulen, että ero tässä nyt tulee. Aina kun järkytyn ihan lopullisen oikeasti, lakkaan syömästä kun on vaan niin kamala olo. Inhoan tätä oloa, ja toivon että se menee nopeesti tällä kertaa ohi.

niinpä. ap ei ole kuin 5kg lihavampi kuin ennen raskautta ja jos jollakin lakkaa seisomasta viiden kilon takia niin se menee jo nipotukseksi...