Mies ei halua enää seksiä kanssani, koska olen liian lihava...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en taida rakastaa miestäni enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jossakinhan se raja menee jos toinen ottaa ja lihoo, mutta jos kyse on viidestä kilosta, veikkaan, että mies valehtelee. Ei vaan osaa/uskalla kertoa, mikä on vikana. Perkule jos ennen seksiä tarvii puntarista katsoa, seisooko tänään vai ei, saisi ainakin meillä ukko vaakan päin näköä ja pakkausapua muuttoa varten.

Et ole lihava!!! Lukematta ketjua väitän, että tunnet itsesi lihavaksi, käyttäydyt sen takia epähaluttavasti, ja siksi miehesikin ei innostu.

Minä olen oikeasti lihava, ylikiloja lähes 30.
Kilojen kerääntyessä aloin nalkuttamaan miehelleni, että ei hän voi haluta panna kanssani. Aina sanoi että haluaa.
Lopulta myönsi, että koska en pidä itsestäni ja haukun itseäni kaikenaikaa, ei hänkään jaksa innostua.

Eli, asenne sinulla kohdalleen ja pian! :)

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
Alkuperäinen kirjoittaja niin...:
Teoriassa ymmärrän, koska ei itseänikään sytyttäisi jos miehestäni ykskaks tulisi ylipainoinen. Tosiasia kuitenkin on, että raskaus jättää jälkensä eikä pienen lapsen kanssa laihdutus ole helppoa.

Jomman kumman on yritettävä toista ymmärtää, mieluiten molempien toisiansa.

Haloo ja halolla päähän!! Eihän ap ole edes ylipainoinen! Ja jos lapsi on yhdessä tehty ja saatu, niin kyllä varmasti siinä muuttuu sekä mies, että nainen ja useimmiten myös jonkinverran fyysisesti...

No pilkkua jos viilataan....:
"Naisilla BMI-indeksin tulisi olla 19 - 24; miehillä 20 - 25. Erittäin lihaksikkaat ja vanhemmat ihmiset voivat kuitenkin painaa hieman enemmän"

Ap:n indeksi on 25.

http://www.hermesetas.fi/data/fi/terveys/bmi.php

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Et ole lihava!!! Lukematta ketjua väitän, että tunnet itsesi lihavaksi, käyttäydyt sen takia epähaluttavasti, ja siksi miehesikin ei innostu.

Minä olen oikeasti lihava, ylikiloja lähes 30.
Kilojen kerääntyessä aloin nalkuttamaan miehelleni, että ei hän voi haluta panna kanssani. Aina sanoi että haluaa.
Lopulta myönsi, että koska en pidä itsestäni ja haukun itseäni kaikenaikaa, ei hänkään jaksa innostua.

Eli, asenne sinulla kohdalleen ja pian! :)

Olisiko se ratkaisevin ero tässä ap:n tapauksessa ja sinun tapauksessa se e, että sinun miehesi ei hauku ja ap:n mies haukkuu, nimittelee ja syyttää ap:tä potenssiongelmistaan.. Monestiko olisit miehesi kanssa seksiä harrastanut, jos mies olisi muistanut nimitellä sinua ällöksi läskiksi ja kuvottavaksi lehmäksi, että hyvä kun seisoo enää..?

Jos käy salilla 2 kertaa viikossa ja lenkillä niin pitäis riittää laihtumiseen jos katot ettet syö mitä sattuu. Paino tippuu itestää. Eli SYÖT LIIKAA HIILAREITA! illalla leipää, aamulla leipää, lounaalla leipää/riisiä/perunaa/kermasia kastikkeita. Hiton läskit muijat! Kattokaa vähä mitä suuhunne tungette. Ei oo miehen vika teille maistuu suklaa enemmän ku miehenne mielipide!