Mies ei halua enään lapsia mutta minä haluaisin. Onko muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti x2"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti x2"

Vieras
löytyykö muita pariskuntia? Olis mukavaa vaihtaa kuulumisia ja muuta. Meillä on kaksi lasta tyttöä ja se on yksi syy miksi mies ei enään halua kun ei halua ottaa kuulemma riskiä enään että tulis kolmas tyttö. Mulle se olis itselle ihan sama. Ikää meillä molemmilla on vajaa 35v että mahdollisuutta vielä olis. Mieheni tuntee itsensä huonommaksi ku ne jotka on saaneet poikia. Sille olisi ollut tosi tärkeää saada poika

On kaksi poikaa. Mies ei halua lisää, kokee että ikää liikaa. Itse olisin ehkä halunnut vielä yhden tai ehkä kaksikin. Elämä ja parisuhde on kompromisseja. Meillä jää tähän.

No vähän tuo meinaa, että nuo kaksi riittäisi. Mutta mä luulen että muuttaa vielä mielensä, ei tarpeeksi painokkaasti ole kuitenkaan kieltänyt ja aina ollut kuitenkin puhetta siitä 3(-4) lapsesta.

No meillä ei pääse varmaan edes vahingossa tulemaan. Mun pitää vaan oppia siihen että olen kahden ihanan lapsen äiti. Pitäisi osata olla onnellinen kun on paljon äitejä joilla ei ole edes sitä ensimmäistäkään

Meillä pojat nyt 3,5v ja 1v ja mies kerran totesi että meidän lapsiluku on täynnä. Alunperin kun lastenmäärästä puhuttiin hän oli tyytyväinen kahteen ja minä ajattelin kolmea. Tällä hetkellä olen itsekin sitä mieltä että toistaiseksi hyvä näin mutta toiveissa se kolmas siintää eikä mies sitä ole tyrmännyt.

Meillä minä alunperin haaveilin kolmesta tai neljästä lapsesta ja miehen mielestä kaksi olisi riittävä. Kakkonen on vielä ihan pieni ja vastikään puhuimmekin, että nyt ei ole kummankaan mielestä aika uusille lapsille, mutta jossain vaiheessa joudumme käymään lopullisesta lapsiluvusta tiukan keskustelun. Yllättäin olenkin nyt raskaana. Aiempia raskauksia on saanu yrittämällä yrittää ja lapsilla onkin useita vuosia ikäeroa, nyt raskaus sai alkunsa vahingossa imetyksestäja kondoomista huolimatta. (Myös ystäväperheelle kävi samoin, tosin heillä kaksi aiempaa lasta olivat saaneet alkunsa hedelmöityshoidoilla ja lääkäri oli tuuminut, ettei heillä ole mitään mahdollisuutta saada luomulapsia.) Aika järkytyshän tämä on ollut molemmin puolin, mutta mies heitti melko nopeasti, että eipähän tarvitse nyt käydä sitä hankaaa keskustelua, eikä kummankaan tarvitse kokea hävinneensä.

Meillä kaks ekaa on sieviä ja niin kilttejä tyttöjä. Sit kolmas lapsi onkin poika, joka pisti meidän käsityksen vanhemmudesta ihan tootaalisesti uusiks! Poika todella vilkas, vauhdikas, kekseliäs eikä mikään mihin se koskee pysy ehjänä.. Maailman valloittavin "tasmaanina (pikku)tuholainen"!

AP, jos sydämesi todella kaipaa sitä kolmatta lasta niin puhu miehellesi! Kolmas lapsi voi vallan hyvin olla se miehesi kaipaama poika :)
..aloita keskustelu kehumalla miehen hyviä geenejä jotka hän on tyttärillenne antanut.. ;)

Yhteistyössä