Mies ei halua että opiskelen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
Hänen mielestään "on sama tehdä oman alani töitä". Ei ole taloudellisesta tilanteesta kyse.
Ajatteleeko hän ettei minusta ole muuhun kuin nykyiseen ammattiin vai mitä??
Muut kannustaa opiskelemaan ja jos en itse enää halua tehdä nykyisiä hommia niin onko tässä muita vaihtoehtoja?
Tiedän toki, että itse teen ratkaisuni mutta olisi kiva saada tukea ja kannustusta omalta mieheltään...!

[QUOTE="vieras";25146431]Toisaalta ymmärrän.. Opintotuki on TODELLA pieni ja opiskeluun menee aikaa vähintään 3vuotta[/QUOTE]

kuten sanoin, ei ole rahasta kiinni

[QUOTE="vieras";25146457]Oletko jollain tapaa riippuvainen miehestäsi? Pelkääkö mies, että itsenäistyt ja vapaudut miehestä, jos alat opiskelemaan ja saat uuden ammatin?[/QUOTE]

en ole riippuvainen (tarkoitat kai rahaa?). Kummallisia pelkoja jos tuollaisia ovat...

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25146402:
Hänen mielestään "on sama tehdä oman alani töitä". Ei ole taloudellisesta tilanteesta kyse.
Ajatteleeko hän ettei minusta ole muuhun kuin nykyiseen ammattiin vai mitä??
Muut kannustaa opiskelemaan ja jos en itse enää halua tehdä nykyisiä hommia niin onko tässä muita vaihtoehtoja?
Tiedän toki, että itse teen ratkaisuni mutta olisi kiva saada tukea ja kannustusta omalta mieheltään...!

No jos on yhtään järkevä ja normaali, niin kannustaa kyllä varmasti viimeistään kun aloitat opiskelut.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25146488:
en ole riippuvainen (tarkoitat kai rahaa?). Kummallisia pelkoja jos tuollaisia ovat...
Voihan se olla niinkin päin, että mies on sinusta riippuvainen. Raha ei ole ainut riippuvuuden syy tai aihe.

Muita vaihtoehtoja on, että
- mies ajattelee sinun joutuvan opiskellessa liian koville
- mies ajattelee, ettei opiskelulla saavutettu hyöty vastaa siihen laitettua panostusta
- mies ei tykkää uudesta ammatistasi
- mies pelkää, ettet sopeudu opiskelijaksi ja valitat jatkuvasti opinnoista
- mies on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen eikä halua muutoksia

Yhteistyössä