E
Epätietoinen
Vieras
Onkos kellään ollut samanlaista tilannetta kuin minulla? Ollaan nyt seurusteltu miehen kanssa lähes 5 vuotta. Itse haluaisin jo muuttaa yhteen, kun tietää jo toisen tavat jne ja tietäisin haluavani tämän miehen kanssa elää yhdessä. Kuitenkin mies pistää hanttiin ja jokainen yhteenmuuttamis keskustelu muuttuu lähinnä riidaksi, koska minua alkaa harmittamaan. Mies vaan aina sanoo, että kyllä sitä vielä kerkeää, että mihin tässä olisi kiire. Kuitenkin itse olen jo aika puuduksissa tällaisen seisahtuneen tilanteen kanssa. Itse olen 25- vuotias ja tuntuisi jo, että olisi kiva päästä perustamaan jo omaa kotia.
Sitten toinen asia. Ihmetyttää, että mies puhuu omistusasunnon ostamisesta heti alkuun, sitten kun yhteen muutetaan. Ok, toisaalta se kuulostaa, että hän on tosissaan ja haluaa sitten pysyvän asunnon, mutta itse taas en uskaltaisi yhteen muuttaa heti omistusasuntoon, koska yhteistä asumiskokemusta ei ole ollenkaan. Mielelläni asustelisin muutaman vuoden yhdessä ja katsoisin kuinka homma sujuu. En vaan tiedä mitä ajatella asioista. Mitäs Ellit olette mieltä?
Sitten toinen asia. Ihmetyttää, että mies puhuu omistusasunnon ostamisesta heti alkuun, sitten kun yhteen muutetaan. Ok, toisaalta se kuulostaa, että hän on tosissaan ja haluaa sitten pysyvän asunnon, mutta itse taas en uskaltaisi yhteen muuttaa heti omistusasuntoon, koska yhteistä asumiskokemusta ei ole ollenkaan. Mielelläni asustelisin muutaman vuoden yhdessä ja katsoisin kuinka homma sujuu. En vaan tiedä mitä ajatella asioista. Mitäs Ellit olette mieltä?