R
raskaana
Vieras
Eli mies haluaisi isot kirkkohäät, jonne tulisi n. 150 hlöä (minun ja miehen suvut). Mua taas ahdistaa ajatuskin prinsessahäistä, isoista juhlista pitopöytineen ja lahjoineen - ei kiitos. Minulle taas kelpaisi aivan hyvin vihkiminen maistraatissa ja mieluiten ennen lapsen syntymää (LA marraskuussa), jotta lapsi saisi täydet oikeudet isäänsä, eikä isyyttä tarvitse selvittää, koko perhe saa saman sukunimen ym..
Isoja juhlia ei edes ehditä järjestää ennen ensi kesää (miehelle ei käy muut kuin kesähäät) ja silloin meillä on pieni vauva, tuskin mua silloinkaan kiinnostaa tippaakaan häät. Eli miten ratkaisisitte asian? Naimisiin on tarkoitus mennä, mutta meidän näkökulmat eroaa ihan täysin. Ja itse haluaisin virallistaa suhteen ennen lapsen syntymää.
Isoja juhlia ei edes ehditä järjestää ennen ensi kesää (miehelle ei käy muut kuin kesähäät) ja silloin meillä on pieni vauva, tuskin mua silloinkaan kiinnostaa tippaakaan häät. Eli miten ratkaisisitte asian? Naimisiin on tarkoitus mennä, mutta meidän näkökulmat eroaa ihan täysin. Ja itse haluaisin virallistaa suhteen ennen lapsen syntymää.