N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja naimaton:Jotenkin vaan mun on niin vaikea sulattaa tätä asiaa![]()
Sekin ja yleensäkkin ettei hän halua avioliittoa (ei se naimisiin meno siinä mulle niin tärkee ois).Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja naimaton:Jotenkin vaan mun on niin vaikea sulattaa tätä asiaa![]()
eli senkö takia että et halua, et lapset syntyy avioliiton ulkopuolelle vai miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja naimaton:Mulle se vaan ois niin tärkeetä... Ja mun ei todellakaan ole hyvä olla näin että asutaan vaan yhessä. Tuntuu niin pahalle, aivan kuin en kelpaisi hänelle oikeesti.
Niin että mä kelpaan hänen lastensa äidiksi mutta en hänen vaimoksi...Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja naimaton:Mulle se vaan ois niin tärkeetä... Ja mun ei todellakaan ole hyvä olla näin että asutaan vaan yhessä. Tuntuu niin pahalle, aivan kuin en kelpaisi hänelle oikeesti.
mitä se naimisiin meno muuttaa sitä? eikötärkeämpää ole, että hän on valinnut sinut lastensa äidiksi jne?
Kuvittele miltä sinusta tuntuisi vaikka tällainen tilanne: Avomiehesi on lasten isä, mutta hän ei haluaisi tunnustaa isyyttään.Alkuperäinen kirjoittaja flik:meil on kolme lasta ja yhes ollaa oltu 16vuotta siitä 15 asuttu saman katon alla eikä olla menty naimisiin,oonhan mie tuolle miehelle avoVAIMO ja miulle ainakin sellanen titteli on riittäny.miehellein olen hyvinkin tärkee ilman sitä naimisiin menoakin,kuten miehein on myös miulle.
toki meitä on monenlaisia ja toisille se on tärkeempää olla naimisissa.siun vaa pitää puhuu miehes kanssa siitä miks se on siulle niin tärkee asia.![]()
Niinpä, samallalailla ihmettelen miksi yhdessä asutaan mutta naimisiin ei voi mennä. Eihän se sitä arkipäivää muuta, mutta eihän se isyyden tunnustaminenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Unico:Meillä oon tuumannut et kun niitä muksuja tulee nii ne tulee samalle nimelle kun millä minä olen et siitä saa sitten miettiä
Ja jos ei halua tunnustaa niin onhan nuo testit, mut kovasti ihmettelisin jos ensin on puuhaamassa muksua ja sitten ei sitä halua tunustaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Unico:Meillä oon tuumannut et kun niitä muksuja tulee nii ne tulee samalle nimelle kun millä minä olen et siitä saa sitten miettiä
Ja jos ei halua tunnustaa niin onhan nuo testit, mut kovasti ihmettelisin jos ensin on puuhaamassa muksua ja sitten ei sitä halua tunustaa...
Pakko ei ole kuin kuolla ja paskantaa, joo tiiän sen =)Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:No sitten et voi hankkia sille lapsia, jos et kerran sitä sulata. Niin yksinkertaista. Pakko ei ole mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kyllä minuakin häiritsisi. Jos naimisiin meno ja sitoutuminen yhteen ihmiseen on noin vaikeaa, niin miten tuollaiseen suhteeseen voi lapsia hankkia. Ei ei ja ei!
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kyllä minuakin häiritsisi. Jos naimisiin meno ja sitoutuminen yhteen ihmiseen on noin vaikeaa, niin miten tuollaiseen suhteeseen voi lapsia hankkia. Ei ei ja ei!
Juuri näin, jos ei mies voi sitoutua sinuun, niin miksi hän sitoutuisi lapsen saamiseenkaan. Outoa ajattelua että naimisiin meno olisi niin kauheaa ja lopullista, taas kun lapsen saaminen on oikeasti lopullista....siitä ei pääse eroon vasta kuin kuolemalla.
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:Vielä pitää lisätä, että jos sitä sitoutumista niin kamalasti pelkää, niin ainahan siitä avioliitostakin eroon pääsee. Eihän avioero ole nykyään kuin ilmoitusluontoinen asia ja sen jälkeen vain odotellaan, valitettavasti!
Se ei merkitse sille yhtään mitäänAlkuperäinen kirjoittaja perlos:Minkä se mies on sanonut syyksi siihen ettei halua naimisiin???