Mies ei halua seksiä kun olen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohtalotovereita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohtalotovereita?

Vieras
Ihan uusi juttu. Esikoista odottaessani touhuttiin ihan normaalisti loppuun asti mutta nyt toista odottaessani ei halua enää. Olen nyt puolessavälissä eikä mies enää koske minuun ollenkaan. Miten tästä selviä hengissä?

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
muuta luostariin, saat henkistä tukea!

Tässäpä vasta ystävällinen kommentti oli. HYI !!!
Minulla sama tilanne ensimmäisessä avioliitossa, johtui vain eri syystä Ymmärrän sinua tuntui tosi pahalle. Monet kerrat itkun kanssa nukuin.

Alkuperäinen kirjoittaja diidaa:
Nelinkontin niin ei oo vatsa tiellä! Tai istut miehen päälle! Ei seksillä ole niitä vauvoja ennenkään rikottu! ;)

Istuisin mutta kun tuo ei anna. Ja vonkaamalla karkoitan viimeisetkin halut. Vituttaa kun mies pihtaa!

Meillä mies kans sanonut ettei pysty seksiin.. Kaikki muut reiät kuulema kävisi, mutta meillä voi kyllä kerrat laskea 1 käden sormilla plussauksen jälkeen, joka oli joulukuussa..

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
No onpas sulla mies :(
Toivottavasti saat asian puhuttua miehes kanssa.Niin ja onhan sillä miehelläs kädet ja suu?!

Mun mielestä tällanen on törkeää! Jos nainen ei haluaisi raksuaden aikana seksiä niin se olis kaikkien mielestä täysin hyväksyttävää mutta jos mies pelkää vauvan puolesta tms ei koe asiaa mukavaksi niin se on sitten väärin. tosi reilua..

AP:lle sanoisin että tyydytä miestäsi muulla tavalla ja herättele haluja ;)

Yhteistyössä