mies ei halua seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivo"

Vieras
Sitä ei vaan kiinnosta. Sillä ei ole harrastuksia kun sitä ei kiinnosta. Työnsä hoitaa tunnollisesti ja lasten kanssa jaksaa jonkun verran leikkiä. Isompien lasten kanssa sillä ei ole paljoakaan tekemistä. Hellyyttä ei pahemmin kaipaa. Tuntuu että se erakoituu johonkin omaan maailmaansa. On kuulemma tyytyväinen meidän suhteeseen eikä halua menettää minua. Mutta ei kyllä huomio minua juuri mitenkään. Tuntuu että olen vaan kaveri hänelle. Perussairauksia on kaks mutta lääkityksellä hoidossa. Kavereita miehellä ei ole kun ei päästä ketään lähelleen. Muutama ystäväni on huomannut miehessäni samaa erakoitumista mitä minäkin. Mitä ihmettä voin tehdä? Ei houkuttele seksitön loppuelämä tyhjän pahvilaatikon kanssa. Mies tuntuu just sellaselta tyhjältä pahvilootalta. Mutta menin aikanaan naimisiin ajatuksella että liitto toimii hyvinä ja huonoina päivinä. Rakastan miestä mutta oma pää alkaa kärsiä tästä tunnetyhjiöstä.

Täällä on sama toisin päin, mies olen ja vaimo on tuollainen "tyhjä pahvilaatikko". Mutta en kyllä osaa auttaa muuten kuin sanomalla että kannattaa koittaa keskustella miehesi kanssa asiasta tai loppupeleissä/viimeisenä vaihtoehtona ottaa ero ja olla onnellinen, meillä ei ole kuin yksi elämä jota ei kannata hukata.

Oletko uhkaillu lähteä jos muutosta ei tapahdu. Ei ole oikein joutua vangiksi avioiliittoon jos jotain puuttuu?
Sano, että yrittääkö muuttua vai hankinko rakastajan?
Onko mustasukkaisuutta osoittanut jossain vaiheessa?
Pitäisi saada tajuamaan, että kumppanin voi menettää jos ei siitä pidä huolta.

Olen koittanut saada miestä lääkäriin. Ajattelin itsekin että voisi olla masennusta. Olen ollut hienotunteinen ja varovainen kun alkoi olla oireita siitä että hommat ei oikein suju. Yritin keskustella mutta mies vaan sanoo että hänessähän se jotain vikaa on, mutta ei tee asialle mitään. Pari vuotta sitten oli jokunen kerta että miehellä ei toiminutkaan systeemit niin sillon käytiin yhdessä lääkärissä ja mies sai lääkkeet hommaan. Mutta nekään ei tehoa jos ei kiihotu ensin ja se kiihottuminen puuttuu nykyisin kokonaan. Miestä ei kuulemma koskaan "paneta". Alkuun ei kertonut totuutta asiaan. Väitti että on väsynyt tai oli aina joku muu syy. Minä meinadin hermostua koska alkoi tuntua että se on jonkinlaista vallankäyttöä. Aina jos minä halusin en varmasti saanut moneen päivään. Ja sitten joskus mies saatto ihan yhtäkkiä haluta ja kaikki toimi ilman lääkkeitäkin. Aikasemmin oltiin varmaan kolmesti viikossa ja nykyisin onnistunrita kertoja on ehkä yksi tai kaksi kuukaudessa ja nekin on jotenkin mennyt suorittamiseksi. Lopulta mies tunnusti että kyse on siitä että ei vaan kiinnosta. Sanoin joskus että jos alkaa kiusaamaan sillä ettei anna kun minä vongun niin etsin jonkun toisen joka antaa. Olen kuitenkin ihan normaali ulkonäöltäni ja tiedän että ottajia olisi ainakin seksin suhteen. Nyt mies pelkäsi tunnustaa kun ajatteli että jätän hänet. Olisihan mulla varmaan hyvä syy. Mutta haluisin saada homman toimimaan. Ne kerrat kun on mies halunnut, on kuitenkin olleet molemmille ihania hetkiä. Ehdotin psykologille menoa mutta eihän se suostu. Nyt ehdotin että nukutaan sitten eri huoneissa niin en ainakaan ole painostamassa. Niin suuttui siitä. Kaikki pitäisi jatkua vaan normaalina mutta mulla ei pitäis olla tunne-elämää ja haluja ollenkaan niin kaikki menisi hyvin

Vaikka tekisin mitä niin mies ei reagoi. Ainoa mitä tekee niin halaa ja sanoo että "kyllä tää varmaan menee ohi ja tehdään asialle jotain" mutta vaikka mitä ehdotan niin ei tee. Pyysin että ottais jonkun harrastuksen, vaikka ihan hullun, kokeils ihan uusia juttuja niin ei lähde vaikka työkaverikin pyyteli mukaan. Mies harrasti aikasemmin liikuntalajeja mutta ei nykyisin tee mitään. Väittää aina että siksi ei mene ettei mun tarvii olla lasten kanssa sitäkin aikaa, vaikka mä olen sanonut että voin ihan hyvin olla. Ei se ole mulle ongelma vaan se että mies vaan on eikä se näytä edes elävän kun on niintyhjä. Yritin yllättää parilla tunnilla kahdenkeskeistä aikaa niin ei kelvannut. Alkaa vaikka lakasta lattiaa s jää mun kanssa kahden ja mä yritänkään lähelle. Monesti on työntänyt mut pois halaamasta siinä vaiheesa kun huomaan että sen ehkä vähän alkaiskin tuntua jalkovälissä.... epäilin että on ihastunut johonkin toiseen mutta ei kuulemma ole. Oon yrittäny ratkoo tätä mutta en vaan keksi enää mitään. Ja kohta en jaksa välittääkään enää. En haluis pettää mutta en ole enää varma itsitsestäni jos sattuu tilaisuus tulemaan.

Yhteistyössä