Kun oma mies ei halua muuta kuin seksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras100
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras100

Vieras
Miestä ei kotiasiat paljoa kiinnosta ja lapsilleen vain huutaa. Minun seurassa vain silloin kun tekee mieli seksiä ja jos en anna niin mies lähtee kavereidensa kanssa tekemään jotain hauskaa. Tämäkin Juhannus alkoi saunomisella mutta kun en ollut seksituulella niin mies otti ja lähti ryyppäämään. Ei kiinnosta keskustelut vaan heti pitäis vaan harrastaa seksiä.
Muutenkin suhde huonosti ja nyt itse olen niin kypsä tähän touhuun.
Onko neuvoja?

Asioista olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan, mutta ei hän tunnu ymmärtävän että tätä touhua en jaksa enään kauan katsella. Olen jo sanonut haluavani erota jos ei parannust tapahdu.

ei hyvältä näytä. ei tuollainen ole mikään kunnon parisuhde, että toinen vain sex perään, parisuhde vaatii muutaki, keskustelua ym
eikös parempi puhua nää asiat halki ukon kanssa.
jos toinen haluaa vain sex ja sinä et, niin te ette todellakaan sovi toisillenne.
ja jos et anna sex, niin ukkos hakee muualta.
tuskin noin sex nälkäinen on ilman ja odottaa koska sinua haluttaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras100:
Miestä ei kotiasiat paljoa kiinnosta ja lapsilleen vain huutaa. Minun seurassa vain silloin kun tekee mieli seksiä ja jos en anna niin mies lähtee kavereidensa kanssa tekemään jotain hauskaa. Tämäkin Juhannus alkoi saunomisella mutta kun en ollut seksituulella niin mies otti ja lähti ryyppäämään. Ei kiinnosta keskustelut vaan heti pitäis vaan harrastaa seksiä.
Muutenkin suhde huonosti ja nyt itse olen niin kypsä tähän touhuun.
Onko neuvoja?

seksillä ei saa lakaista asioita maton alle.näin meitä neuvottiin pariterapiassa kun suhde oli tuolla tasolla.terapiaan mentiin vasta kun olin niin kypsä että olin pois lähdössä.minulla kun olisi haluttanut puhua niin ukko tunki sormet vakoon ja tapeltiin niin pitkään että alistuin ja annoin.yleensä kello oli 5 aamulla ja lapset heräsi 8 aikaan.ja aloin vältteleen jo niitä tilanteita missä mies voisi seksiä haluta ja inhosin koko seksiä.milloin olin huora joka pihtaa tai muuten huono ihminen.ja opin että seksin välttää kun ei ala puhumaan ongelmista.sitten eräänä päivänä hairahduin vieraaseen mieheen ja kiinnikkin vielä jäimme niin siitä alkoi meidän parisuhteen pelastaminen kun mieskin huomasi(kuten myös itse)että mitä helvettiä me olemme tehneet parisuhteelle.

Yhteistyössä