Mies ei halua tehdä mitään yhteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Howe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Howe

Uusi jäsen
22.01.2016
3
0
1
32
Tullut tässä hiljalleen oman miehen kanssa ainakin mua häiritsevä dilemma. Asutaan yhdessä omakotitalossa hieman syrjäisellä seudulla että automatkan päässä kaikki. Mies itse haluaa olla kotona neljän seinän sisällä aina ja nyt tilanne kärjistynyt kun jäänyt lomautetuksi. Olen koittanut ehdottaa että menisimme esim keilaamaan mutta mies aina kieltäytyy lähtemästä ja hermostuu jos siitä rupean ns "vänkäämään vastaan"..
Yhtenä iltana meillä tilanne hieman kärjistyi pienimuotoiseksi kinaksi ja tein hälle selväksi että minua hieman häiritsee kun ei tehdä yhdessä mitään enään enkä itse haluaisi aina istua kotona televisiota tuijottamassa. Mies tietenkin ärsyyntyi tässä ja kertoi että hän ei halua kotoa poistua ellei ole jotain tärkeää ja jos haluaisin lähteä johonkin tai jotain tekemistä niin saisin keksiä sen itse itselleni enkä "pakottaa" häntä mukaan.
Annoin asian jäädä siihen koska en halunnu enempiä riidellä mutta asia vaivaa koko ajan mutta se on jo haudattu kuoppaan jossa lukee, että näistä asioista ei enään puhuta riitelemättä.. onko kellään mitään ideaa mistä tällainen voisi johtua vai onko ukko alkanut jo kyllästymään akan naamaan?

ääh, se on vaan niin ettei myö ukot minnekkään vanhana jakseta valua. Ja älä jätä sitä, se on noiden pettyneiden ja kitkerien hörövarpaisten ja ylipainosten femakkojen juttuja.. se on varmasti ihan hyvä miäs, jokaisella on joskus vaikeaa... anna sille pimpsukkaa ja puhu sille mukavia. kyl se sitä sitten. tsemppiä.

Taidan olla ukkosi kaltainen. En minäkään halua lähteä minnekään. Kotona on mukava olla. Ärsyttäisi, jos mies alkaisi ohjelmoimaan menojani. Menkööt itse, jos niin haluaa.

ääh, se on vaan niin ettei myö ukot minnekkään vanhana jakseta valua. Ja älä jätä sitä, se on noiden pettyneiden ja kitkerien hörövarpaisten ja ylipainosten femakkojen juttuja.. se on varmasti ihan hyvä miäs, jokaisella on joskus vaikeaa... anna sille pimpsukkaa ja puhu sille mukavia. kyl se sitä sitten. tsemppiä.

Femakko? Feministikö? Olen ylipainoinen feministi mutten mitenkään pettynyt enkä kitkerä. Miksi olisin? En myöskään jaksaisi kotoa lähteä mihinkään, ymmärrän miestä. Mutta ei ap:llekaan kivaa ole kyllä.

pakkoko sen ukon on mukaan lähteä? mee kaverin, työkaverin, siskon, lasten kanssa yms
Ei tietenkään pakko ole :) miehellä tietenkin oma sosiaalinen elämä ja ystävät ja heidän kanssaan viettää aikaa ja samaten on mullakin. Siitähän ei ole kyse tietenkään enkä ole koskaan miestä mihinkään pakottanut lähtemään jos fiilinki on ollut niin että ei huvita. Kyllähän se silti ainakin meikäläistä piinaa kun vähäinenkin meidän välinen vapaa-aika kuluu siihen että ollaan kotona eikä paljoa kommunikoida jos asiaa ei ole ja jos mielii lähteä johonkin niin toista ei ainakaan mukaan saa.

Yhteistyössä